وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 13:25   |   کد مطلب: 11829
مردم در روز ۹ دی نشان دادند همانند روزهای انقلاب پشتیبان ولایت هستند
یک کارشناس سیاسی مذهبی خاطر نشان کرد: مردم در روز 9 دی سال 88 نشان دادند که مثل سال 57 پشتیبان نظام هستند و آماده جانفشانی برای دفاع از حریم ولایت و ارزشهای اسلامی هستند

به گزارش نافع، حجت الاسلام بهزاد یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس اظهار داشت: وقتی فتنه می آید از ظاهر نمی توان آن را شناخت، حماسه مردم در نهم دی ماه ۸۸ کار امام علی(ع) بود که چشم فتنه را از جای درآوردند.

این کارشناس مذهبی ، سیاسی خاطرنشان کرد: رسانه های خارجی از خارج کشور آشوبگران را تغذیه می کردند تا اینکه ملت فهیم و با بصیرت ایران در ۹ دی ۸۸ به خیابانها آمدند و با بر پایی انقلابی دیگر به حرمت شکنی ها و قانون شکنی ها پایان دادند.

وی با اشاره به جرم آشکار سران فتنه گفت: از نظر قضایی سران فتنه متهم و مجرمند، چرا که دستور دهنده و تشویق کننده بودند و به عنوان مسبب اصلی آشوبها محسوب می شوند و برابر قوانین مجازات اسلامی است.

یوسفی با اشاره به اینکه سکوت خواص باعث باز شدن پای دخالت بیگانگان در امور کشور شد، اظهار داشت: وقتی کشور نا امن شد دشمنان در این فضا ورود پیدا کردند و با عوامل و رسانه های خود به کشور ما ضربه زدند و سران فتنه هم گوش به فرمان آنها بودند.

 حجت الاسلام یوسفی گفت :مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ نشان دادند که مثل سال ۵۷ پشتیبان نظام هستند و آماده جانفشانی برای دفاع از حریم ولایت و ارزشهای اسلامی هستند و به فرمان رهبر کبیر و فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند که فرموده بودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما