وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 12 دى 1393 ساعت 15:31   |   کد مطلب: 11963
امام جمعه موقت همدان گفت: دشمنان باید اول حقوق بشر را معنا کنند و بعد بگویند که ایران حقوق بشر را نقض می کند چراکه خودشان در سالیان گذشته دهها هزار انسان بی گناه را در اقصی نقاط جهان از جمله سوریه، فلسطین، افغانستان، عراق، پاکستان به خاک و خون کشیدند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید 'هاشم موسوی  در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: برگزاری این آیین پرشکوه هشدار برای کسانی بود که شاید در ذهن تاریک خود بخواهند این حرکت شیطانی را دوباره تکرار کنند.

وی اضافه کرد: فتنه 88 یک نقشه شیطانی بود که از پیش توسط دشمنان داخل و خارج طراحی شده بود و هدف آن نیز براندازی حکومت، نظام و ولایت بود.

موسوی افزود: دشمنان در فتنه 88 به امام حسین(ع)، مساجد، ملت، نظام و ولایت جسارت کردند اما ملت با بصیرت ایران حماسه آفریدند و دوباره با ولایت تجدید بیعت کردند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با بیان اینکه دشمنان بارها اعلام کردند که در ایران حقوق بشر نقض می شود گفت: دشمنان با این برنامه ها هیچ کاری نمی توانند بکنند و در حال شیطنت هستند.

حجت الاسلام موسوی افزود: دشمنان باید اول حقوق بشر را معنا کنند و بعد بگویند که ایران حقوق بشر را نقض می کند چراکه خودشان در سالیان گذشته دهها هزار انسان بی گناه را در اقصی نقاط جهان از جمله سوریه، فلسطین، افغانستان، عراق، پاکستان به خاک و خون کشیدند.

وی اظهار کرد: دشمنان با کشتار مردم بی دفاع در سراسر جهان و ترور شخصیت های علمی ایران بارها حقوق بشر را پایمال کردند و اکنون از حقوق بشر صحبت می کنند.

امام جمعه موقت همدان خطاب به مردم گفت: با ایجاد اختلاف و شایعه با یکدیگر درگیر نشوید چرا که دشمن از این طریق نفوذ پیدا می کند و همه بدبختی ها به دلیل وحدت نداشتن مسلمانان با یکدیگر است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد وحدت منویات بسیاری داشتند که این بیانات باید سرلوحه قرار گیرد و در این موقعیت حساس دشمن را شناخت و اجازه نداد در عزاداری ها و سایر آیین ها دشمن سوء استفاده کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اجازه نمی دهد حتی یک ذره از حقوق هسته ای ایران پایمال شود و دشمنان این موضوع را به گور خواهند برد افزود: ملت غیور ایران در دوران دفاع مقدس هم با استقامت اجازه ندادند حتی کمتر از یک سانتی متر از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه موجب تقویت و ابقای دین و اسلام شده است و بر اساس قرآن عمل می کند و دشمنان می خواهند که اسلام، قرآن و ولایت فقیه در ایران نباشد اما ملت ایران با بصیرت خود و ایجاد وحدت توطئه های آنان را خنثی می کنند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به هفته وحدت گفت: مردم باید اخلاق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی (ص) را در زندگی خود الگو قرار دهند و سیره عملی پیامبر اسلام در زندگی آنان نورافشانی کند.

حجت الاسلام موسوی از خانواده ها خواست در زمینه ازدواج جوانان با سخت گیری های بی مورد و چشم و هم چشمی موجب بالا رفتن سن ازدواج جوانان نشوند.

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 20 نقطه استان همدان اقامه می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما