وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 17:57   |   کد مطلب: 15211
دشمنان اسلام در هیاهو برای برهم زدن اتحاد مسلمانان
دشمنان اسلام در تلاش برای برهم زدن اتحاد بین مسلمانان هستند که مسلمانان باید بیش از پیش هوشیارتر باشند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نمار جمعه شهر همدان گفت: رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شد تا مردم را هدایت کند، زیرا قرآن فرقان است و توسط آن می توان صلاح و فساد را تفکیک و تشخیص داد.

امام جمعه موقت شهر همدان افزود: هدایت منحصر به ذات اقدس الهی است و انبیایی که از جانب خدا فرستاده شدند برای امر هدایت انسان ها بوده است.
وی تاکید کرد: هدایت باید مستند به منابع الهی باشد زیرا در غیر اینصورت بدعت بوده و حرام است.
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه هدایت الهی در قران مکرراً بیان شده است، ادامه داد: روزه داران نمونه متقین هستند چراکه از اعمال نفسانی خود دوری می کنند و این همان مصداق تقواست.
وی خطاب به روزه داران و نمازگزارن گفت: شماها مصداق متقین هستید زیرا توانستید امیال نفسانی خود را مهار کنید و از موارد حرام شده در ماه رمضان دوری کرده اید.
امام جمعه شهر همدان به 21 تیر، روز حجاب و عفاف اشاره و تاکید کرد: متاسفانه حجابی که در سطح شهر وجود دارد بسیار نامناسب است که وجود فریضه امربه معروف و نهی از منکر در پیشگیری از وقوع این مشکل واجب است.
وی ادامه داد: کسی که عرق دینی دارد باید جلوی این مشکل را بگیرد و ادارت و دانشگاه ها باید به طور جدی به این مسئله وارد شوند.
حجت الاسلام طاهری در خطبه دوم نیز به مسئله قدس اشاره و بیان کرد: نخستین بنای دنیا کعبه و بیت المقدس دومین بنای ساخته شده در روی زمین است و پیامبر اکرم(ص) در شب معراج ابتدا به بیت المقدس رفتند.
وی به اهمیت قدس در بین مسلمانان اشاره و اظهار کرد: امام عصر(عج) با خواندن نماز در مسجدالاقصی و سپس ملحق شدن حضرت عیسی(ع) به ایشان با دجال زمانه مبارزه خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه همدان تصریح کرد: ایجاد رعب و وحشت در جهان به واسطه حضور مسلمانان و القای این دروغ که اسلام خطرناک است، یکی از ترفندهای دشمن به شمار می‌رود که باید مراقب این دسیسه بود.
وی به تیم مذاکره کننده ایران اشاره و عنوان کرد: تیم مذاکره کننده دردسرهای زیادی را برای توافقات به جان خرید که حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده روحیه جدیدی به اعضای تیم داد.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما