وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 13:01   |   کد مطلب: 12322
در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام برگزار می شود/
راهپیمایی و تظاهرات مردم منطقه قهاوند پس از اقامه نماز جمعه فردا
امام جمعه شهر قهاوندگفت: در اعتراض به اقدام این نشریه و نیز سایر اقدامات موهن غرب علیه مقدسات اسلامی جمعه این هفته مردم منطقه قهاوند اقدام به برگزاری تظاهرات اعتراضی می کنند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس، حجت الاسلام حسین محققی صبح پنج شنبه  از برگزاری راهپیمایی و تظاهرات مردم منطقه قهاوند در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) خبر داد و افزود: جمعه هفته جاری سوم بهمن ماه، مردم قهاوند پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی و تظاهرات خواهند کرد.

امام جمعه شهر قهاوند با بیان این که توهین این نشریه به حضرت محمد(ص) و تداوم اقدامات موهن دشمنان اسلام علیه مقدسات اسلامی خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است، اضافه کرد: در اعتراض به اقدام این نشریه و نیز سایر اقدامات موهن غرب علیه مقدسات اسلامی جمعه این هفته مردم منطقه قهاوند اقدام به برگزاری تظاهرات اعتراضی می کنند.

به گفته حجت الاسلام محققی مردم قهاوند در این راهپیمایی با فریاد زدن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه و … انجام این اقدامات موهن را به شدت محکوم می کنند.

وی با باین این که تداوم اهانت های غرب علیه اسلام و مقدسات دینی که ناشی از شکست های پیاپی غرب در برابر جبهه اسلام است، افزود: در برابر این اقدامات غرب لازم است همه مسلمانان و کسانی که دل در گرو اسلام دارند در راهپیمایی اعتراضی شرکت داشته باشند.

دیدگاه شما