وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:47   |   کد مطلب: 12547
آموزش نصب WhatsApp روی کامپیوتر
در اوایل این هفته، شرکت فیسبوک از سرویس جدید از برنامه ی WhatsApp خبر داده است. این سرویس جدید قابل استفاده فقط با مرورگر گوگل کروم است. با استفاده این سرویس جدید میتوانید از هم از طریق موبایل و هم از طریق کامپیوتر با دوستانتان مکالمه داسته باشید.

به گزارش نافع، به نقل ازبرسام؛ زمانی که چه از طریق کامپیوتر یا چه از طریق موبایل وارد برنامه ی WhatsApp شوید، تمام مکالمات را در هر دو ابزار میبینید.

اگر علاقه مند به این سرویس جدید هستید، مراحل نصب را دنبال کنید:

١- ابتدا باید مرروگر گوگل کروم را نصب کنید.

٢- وارد این وبسایت شوید: http://web.whatsapp.com

٣- QR code از طریق موبایل اسکن کنید. این روش برای هر سیستم عاملی متفاوت است. اما خوشبختانه مراحل نصب برای هر کدام از سیستم عامل ها زیر هر QR code نوشته شده است.

۴- QR code را اسکن کنید و ببنید که جگونه تمام مکالماتتان بر روی مرورگر ظاهر میشوند.

(افرادی که از سیستم عامل iOS استفاده میکنند متوجه خواهند شد که در لیست داده شد در وبسایت WhatsApp مراحلی برای نصب WhatsApp در کامپیوتر داده نشده است. این به دلیل محدودیت پلت فرم Apple است.)

سرویس جدید به شما اجازه میدهند که دقیقا تمام کارهایی که به موبایل میتوانید بکنید، با کامپوتر هم بکنید. هنوز هم میتوانید عکس، شکلک و صدای ضبط شده بفرستید. همچنین میتوانید به لیست شماره تماس هایتان دسترسی داشته باشید.

برای اعلام رسیدن پیام در کامپیوتر، بر روی Allow(بالا در گوشه ی سمت راست کروم) کلیک کنید. شما باید قبول کنید که واتس آب بتواند به تمام فایل های کامپوترتان دسترسی داشته باشد تا شما بتوانید عکس یا ویدیو بفرستید.

باید بخاطر داشته باشید که اگر از سیستم خارج نشوید، هرکسی که با کامپیوترتان کار کند میتواند به تمام مکالمات شما دسترسی داشته باشد. اگر از کامپوتر عمومی استفاده میکنید، یادتان باشد که از سیستم خارج شوید. برای انجام اینکار، بر روی منویی که سه نقطه دارد کلیک کنید و Log out را انتخاب کنید.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما