وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 17:26   |   کد مطلب: 12618
85 واحد مسکونی روستایی و شش طرح دیگر در دومین روز از دهه فجر در بخش سامن افتتاح شد.

به گزارش نافع، به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، در دومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران هفت پروژه عمرانی در روستاها و شهر سامن افتتاح و به بهره برداری رسید.

* افتتاح پروژه دیوارسازی دو طرف سیلبند سامن

بخشدار سامن در آیین افتتاح این پروژه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دیوار اطراف سیلبند سامن با اعتبار 75 میلیون ریال به بهره برداری رسده است.

کتابی افزود: این پروژه بنا به درخواست مردم به دلیل مشکلات و خطراتی که  ایجاد کرده  و باعث  سقوط افراد و وسایل نقلیه در آن می شد ، این دیوار به دور سیلبند شهر سامن  کشیده شد.

 

* پروژه برق رسانی به شهرک فرهنگیان  و قائم شهر سامن

رئیس اداره برق سامن در افتتاح این طرح اظهار کرد: در راستای خدمتگزاری به متقاضیان شهرک قائم 22 پایه، 700 متر کابل و  105 اشعاب با اعتبار170 میلیون ریالی انجام گرفت.

جهانگیری با اشاره به اعتبار 230 میلیون ریالی در شهرک فرهنگیان عنوان کرد:  در این شهرک 30 پایه، 911 مار کابل خود نگهدار و 53 عدد کلمپ برق نصب و به بهره برداری رسیده است.

* افتتاح خانه عالم روستای طجر

داود عباسی در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: روستای طجر یکی از روستاهای فرهنگی سامن بوده و نیاز مبرم به یک روحانی ثابت در این روستا داشت.

وی افزود: خانه عالم روستای طجر در زمینی به مساحت 200 متر در سال 1390 کلنگ زنی شده است و با اعتبار 550 میلیون ریال آماده و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ملایر افزود: از 130 متر مربع مساحت زیربنایی اجرا شده در این طرح 90 متر به عنوان منزل مسکونی  روحانی و 40 متر به عنوان فضای آموزشی و تبلیغی استفاده می‌شود.

* ساماندهی گلزار شهدای 3 روستای محمود آباد، قلعه علیمراد خواه و چشمه ساران

منصور ابراهیمی در افتتاح ساماندهی این سه گلزار عنوان کرد: شهرستان ملایر دارای 1158 مزار شهید و 124 گلزار شهدا بوده که 15 گلزار آن سازماندهی نشده است.

سرپرست بنیاد شهید ملایر با اشاره به اعتبارات این طرح‌ها عنوان کرد: برای ساماندهی هر یک از این گلزارهای شهدای 37 میلیون ریال اعتبار خرج شده است.

 

* افتتاح 85 منزل مسکونی روستایی در بخش سامن

مسعود رضایی درمراسم بهره برداری از 85 واحد منزل مسکونی بخش سامن که در روستای حسین آباد ناظم ملایر به صورت نمادین از یک واحد آن به بهره برداری رسید عنوان کرد: این 85 منزل مسکونی با تسهیلات معادل 10 میلیارد و 620 میلیون ریال از هفته دولت تا دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده اند.

مدیر بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با اشار به طرح های روستای حسین آباد ناظم عنوان کرد: در این روستا 647 واحد به بانک معرفی شده اند که از این تعدا 610 واحد موفق به دریافت وام شده اند.

وی با اشاره به واحدهای به اتمام رسیده عنوان کرد: 543 واحد در این روستا به اتمکام رسیده است که صاحبان این واحدها 55 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما