وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 13:14   |   کد مطلب: 12702
افتتاح 8 طرح بهسازی با اعتبار یک میلیاردو۹۵۰ میلیون تومان در استان همدان
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: 8 طرح بهسازی با اعتبار یک میلیاردو۹۵۰ میلیون تومان، و۵ طرح با اعتبار ۲میلیاردو۴۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش نافع، حسن ظفری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همچنین در این ایام یک هزار و ۴۶۰ واحد مسکن مهر روستایی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: برای این تعداد واحد مسکن مهر ۶۵ میلیارد و۳۵۰میلیون تومان هزینه شده است.

ظفری ادامه داد: در استان همدان از ۹۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار که به عنوان جامعه هدف صدور سند مالکیت در نظر گرفته شده برای ۷۸۵ روستا نقشه ثبتی تهیه شده و از این تعداد بیش از ۱۷۱ هزار فقره مشخصات فنی و اربعه تولید شده که ۱۳۶ هزار و ۸۰۰ جلد سند صادر و در اختیار مالکان قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان همدان تأکید کرد: در استان همدان ۳۶۳ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که به صورت خودمالک با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و آورده متقاضی، قابلیت بهره‌برداری دارند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه سال ۹۳ نیز در قالب ۷ هزار فقره تسهیلات با اعتباری نزدیک به ۱۰۵ میلیارد تومان داده شده، افزود: سقف وام‌های فردی به ۱۵ میلیون تومان می‌رسد و در هر روستا به هر واحد نیمه کامل ۲ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اعطا خواهد شد.

دیدگاه شما