وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 10:55   |   کد مطلب: 12804
در پيام مشترک نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان تاکيد شد:
پیمان مجدد با ولايت با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
 پیمان مجدد با ولايت با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
نماينده ولي فقيه دراستان واستاندار همدان با صدور بيانيه مشترکي آورده اند: مردم شريف استان همدان با حضور در راهپيمايي 22 بهمن پيماني مجدد مي بندند.

به گزارش نافع، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامي ايران درسي و ششمين سالگرد پيروزي خود با هويتي مستقل و سرافراز راهي را در پيش گرفته که نتيجه آن عزت و افتخار مسلمانان جهان است. ايران اسلامي و رهبري فرزانه آن کعبه آمال مسلمانان و نقطه اميد و اتکا مسلمين جهان است، تمامي اين دستاوردها به برکت انقلاب اسلامي، تبعيت مردم از ولايت فقيه و مشارکت و حضور فعالانه مردم در صحنه بدست آمده است، ايران هسته اي و صاحب علم و فن‌آوري نانو و مقتدر در عرصه هاي مختلف از نتايجي است که امروز مردم از برکت انقلاب اسلامي بدست آورده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رغم اين دستاوردها  توطئه ها ي دشمنان نيز هر روز رنگ و بوي تازه اي به خود مي گيرد و اگر روزي جنگ و حمله نظامي و ترور در دستور کار دشمنان بود امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادي و توطئه براي باز داشتن ملت ايران از پيشرفت و دستيابي به قله هاي علم و دانش در دستورکار دشمنان اسلام است .

این بیانیه می افزاید: در اين شرايط اما آنچه توطئه هاي دشمنان را خنثي مي کند همان راهي است که امام خميني (ره) بزرگ مرد قرن معاصر که هويت دوباره مسلمانان جهان مديون تفکرات ايشان است ، به ملت نشان داد و اين راه همان پشتيباني از ولايت فقيه و وحدت کلمه است .

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: با تبريک يوم الله 22 بهمن ماه و دعوت از مردم شريف استان براي حضور در راهپيمايي و اعلام حمايت از نظام اسلامي بويژه در اين مقطع حساس، حمايت از مذاکره کنندگان هسته اي و عدم پذيرش حرف زور ، اعلام مي کنيم همدوش ملت بزرگ ايران اسلامي با شرکت در راهپيمايي 22 بهمن پاسدار آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و شهدا خواهيم بود و با رهبري معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي) پيماني مجدد مي بنديم .

انتهای پیام /ح

دیدگاه شما