وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 16:46   |   کد مطلب: 12868
راهپیمایی 22بهمن تجلی وحدت ملت ایران بود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کبودراهنگ ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم کبودراهنگ در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه تر از گذشته و تجلی وحدت ملت ایران بود.

به گزارش نافع،به نقل از کورنگ؛ حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز کبودراهنگ با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور گفت: ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی از جمله تحریم های دشمنان، اشتغال جوانان و مشکل ریزگردهای در برخی استان ها، به شکل حماسی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کردند و نشان دادند که از آرمان های انقلاب خود ذره ای کوتاه نمی آیند.
وی با بیان این که جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن یک جشن ملی و مذهبی است گفت: این جشن به دلیل برقراری حکومت اسلامی در این روز بزرگ یک جشن مذهبی است و با وجود این که عزت آفرین و غرور آفرین بود، صرفاً یک جشن ملی نیست.
خطیب جمعه کبودراهنگ حکومت پهلوی را حکومتی دیکتاتوری، ظالم و استبدادی عنوان کرد و گفت: خاندان فاسد پهلوی جز فلاکت، وابستگی، سرکوب و خفقان برای ملت ایران ثمری نداشت که به برکت انقلاب اسلامی کلمه الله و شعائر دینی در سراسر جهان روحی تازه گرفت.
وی با اشاره به تلاش برخی احزاب و گروه های معاند نظام برای کمرنگ کردن راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران با آگاهی و بصیرت خود به دشمنان نشان دادند که بیش از پیش از اقتدار و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع می کنند.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به عصبانیت آمریکا از ملت ایران گفت: دولت مردان مستکبر جهان غرب بیش از آنکه از مسئولان نظام عصبانی باشند از دست ملت ایران عصبانی هستند چرا که دست تعرض آن ها را از منابع مالی کشورمان قطع کردند.
وی یکی دیگر از علل عصبانیت آمریکا از ملت ایران را الگو شدن برای سایر ملت ها عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما به یک قدرت جهانی تبدیل شده است و بسیاری از طرح ها و معادلات آمریکا را در منطقه غرب آسیا را به هم زده است.
حجت الاسلام روحانی با بیان این که سیاست مداران غرب خواب های پریشان در مورد ایران می بینند، گفت: برخی از سردمداران غرب ادعای خشکاندن ریشه ملت ایران در سر می پرورند در حالی که امروز ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان به پیشرفت رسیده است و با اقتدار در برابر آن ها ایستاده است.
روحانی ضمن تاکید بر حمایت از مسئولان ارشد نظام اسلامی گفت: دولت ما باید ضمن تعامل با سایر کشورها به پشتیبانی ملت با اقتدار در برابر قدرت های استکباری بایستد و مسائل بین المللی کشور ما را عزت مندانه حل و فصل کند.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تحکیم وحدت در جامعه است، گفت: همه جریان ها و گروه های سیاسی باید در برابر دشمن وحدت داشته باشند و با ایجاد تنش درجامعه، اهداف دشمن را محقق نکنند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما