وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 13:29   |   کد مطلب: 13066
 جشن میلاد حضرت زینب(س) در کانون زینبیه همدان برگزار می شود
مدیرکانون فرهنگی و هنری زینبیه همدان، از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم فردا شب (۴ اسفند) در مسجد زینبیه همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حسین زنگنه، مدیر کانون فرهنگی و هنری زینبیه همدان به خبرنگار ما گفت: ترویج فرهنگ غنی اهل بیت (ع) و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) از اهداف برگزاری این جشن است.

 

وی افزود: این بانوی گرانقدر، همچون کوهی استوار، با قوت قلب در برابر تمامی سختی‌ها ایستادگی و از نهضت عاشورا، پرستاری و پشتیبانی کرد.

 

زنگنه ادامه داد: حضرت زینب(س) بابیان سخنان و روشنگری هایی که نمودند هویت واقعی عاشورا و ماهیت اصلی قیام حضرت اباعبدلله الحسین(ع) را به خوبی روشن نموده و جنایات یزیدیان زمان خود را افشا نموند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری زینبیه  با اشاره به صبر و عظمت حضرت زینب(س) تصریح کرد: حلم وبردباری آن حضرت، نشانگر روح باعظمت وقلب سرشار از امید وعشق آن بزرگوار است و نشان از اخلاص وروحیه ظلم ستیزی وحق جویی آن حضرت دارد که میراث اهل بیت پیامبر(ص) برای ایشان می‌باشد.

 

زنگنه اظهار داشت: حضرت زینب(س) به تمام مردم جهان به خصوص زنان عالم، درس شجاعت وشهامت در بازگویی حق، صبر وبردباری در راه خدا، عفت وپاکدامنی، همراهی با حق وحقیقت وا یفای وظیفه حتی در بدترین شرایط را آموخت.

 

حضرت زینب كبرى علیها السلام در روز پنجم جمادى الاولى سال پنجم یا ششم هجرى قمرى در شهر مدینه منوّره متولّد گردیده، و جهان را به قدوم خویش مزین فرمودند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما