وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 10:30   |   کد مطلب: 13485
فرمانده مرکز مقاومت قهاوند گفت: ماهواره که حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است، اثر ویران کننده اى بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان دارد و بر خانواده هاست که خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

به گزارش نافع، به نقل از جهاد پرس ، سرهنگ پاسدار علی رجبی در جمع مردم روستای دشته  در مورد فساد شبکه های ماهواره ای هشدار داد: مبادا اجازه دهید جوانان و نوجوانان با برنامه های مملو از فساد و فحشا در ماهواره ها آشنا شوند که اگر چنین شد، موجب بدبختی خود و خانواده خود خواهند بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوندافزود: در شبکه های ماهواره ای انواع موضوع های شخصی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ، هنری و .... طرح می شود . هر شبکه فیلد خاص خود را دارد.

وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی که به دنبال استفاده از ماهواره نظیر افزایش آمار طلاق، بد حجابی ، فساد اخلاقی و مواردی از این گونه مشکلها در جامعه پدیدار می شود موید آثار مخرب و جبران ناپذیر ماهواره هستند که هم اکنون تبدیل به پایگاه جنگ نرم و مرکز هدایت عملیات فرهنگی دشمن و تخریب افکار و اعتقادات مردم شده اند .

سرهنگ پاسدار علی رجبی گفت: آنچه که حائز اهمیت است و متأسفانه برخی ها بدان بی توجهند علت دسترسی آسان و رایگان به امکانات برنامه های ماهواره ای است که خود دلیلی بر اهداف خانمان برانداز این وسیله خطرناک است .

وی گفت: بیشترین تاثیر ماهواره ایجاد و رواج فساد و فحشا در بین جوانان جامعه است که بیشتر به چشم می خورد.ماهواره که حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است، اثر ویران کننده اى بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان دارد و بر خانواده هاست که خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما