وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 13:36   |   کد مطلب: 13563
پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: درسال جاری مبلغ 2 میلیارد و 55 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان نهاوند واگذارشده است.

به گزارش نافع، کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امسال سپاه ناحیه نهاوند با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری حول محور اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در11عرصه بیش از2 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: از جمله طرح های ایجاد اشتغال که در جهت اقتصاد مقاومتی در شهرستان اجرایی شده می توان به پرورش قارچ خوراکی، تولیدات دامی، پرورش آبزیان، پرورش مرغ بومی و شتر مرغ، تولید ورمی کمپوست، کارگاه های کوچک صنایع تبدیلی و صنایع دستی و تولید محصولات گلخانه ای اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این ناحیه در سال جاری با پرداخت 1 میلیارد و 582 میلیون تومان تسهیلات در بحث اقتصاد مقاومتی و همچنین پرداخت مبلغ 475 میلیون تومان به طرح های اشتغال زایی در مجموع 2 میلیارد و 55 میلیون تومان جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در شهرستان تسهیلات ارائه داده است.

وی گفت: مبلغ اختصاص یافته به طرح های اقتصاد مقاومتی به 102 نفر از واجدان شرایط دریافت تسهیلات اعطا شده و به 40 نفر نیز در بخش اشتغال زایی تسهیلات داده شده است.

کریمی به شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان با توجه به ارائه مدرک از اداره فنی و حرفه ای و ادارات مربوطه و تایید سپاه ناحیه نهاوند برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی بیان کرد: توجه به تولید داخلی و بومی شهرستان در قالب حمایت از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی افزایش اشتغالزایی و تولید در نهاوند را به دنبال دارد و امروز سپاه به عنوان یک نهاد پیشرو در این عرصه گام های موثر و کار آمدی برداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما