وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 10:52   |   کد مطلب: 13814
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اعلام كرد:
آغاز ثبت نام اينترنتي اولین آزمون سنجش مهارت در سال 1394
آغاز ثبت نام اينترنتي اولین آزمون متقاضیان بخش های صنایع دستي، فرش،صنعت ساختمان و... در سال 1394
ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنايع دستي، فرش و ... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح مورخ 20/1/94 آغاز و تا ساعت 24:00، 27/1/94 ادامه می یابد.

به گزارش نافع، به نقل از شبنم ها، مهندس مهرابی با اعلام اين خبر بیان داشت: اولین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار مي شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 20/1/94 تا 27/1/94 با مراجعه به سایتhttp://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

علیرضا مهرابی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 7/2/94 تا 9/2/94 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

مهندس مهرابی با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل كنند.

دیدگاه شما