وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394 ساعت 16:54   |   کد مطلب: 13960
مجامع بین‌المللی ابزاری برای دفاع از منافع مستکبران هستند
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به حملات ناجوانمردانه آل سعود به کشور یمن گفت: سکوت و دفاع مجامع بین المللی از جنایات آل سعود در یمن نشان می دهد که این مجامع برای دفاع از حقوق بشر تشکیل نشده است بلکه ابزاری در راستای حفظ منافع استعمارگران است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ در واکنش‌ به قطعنامه شورای امنیت علیه یمن گفت: اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که در جریان کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه از متجاوزان دفاع می کرد امروز نیز قطعنامه ای تصویب کرده است که در جهت تامین خواسته های متجاوزان بدون در نظر گرفتن منافع مردم یمن است.
وی جنایات رژیم آل سعود در کشور یمن را نسل کشی عنوان کرد و گفت: رژیم کودک کش و خائن آل سعود در حالی خود را خادم‌ الحرمین شریفین معرفی می‌کنند که دست در دست اسرائیل و آمریکا گذاشته‌اند و مسلمانان بی دفاع یمن را مورد هدف قرار می دهند.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کبودراهنگ با اشاره به  29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تصمیم حکیمانه خود روز 29 فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.
وی گفت: دلاورمردان ارتش همواره در دوران انقلاب اسلامی با ملت ایران همصدا بوده است و بعد از پیروزی انقلاب نیز همواره گوش به زنگ فرمان امام از انقلاب اسلامی و کشور دفاع کرده است.
خطیب جمعه کبودراهنگ به دوم اردیبهشت‌ماه سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات چشمگیر این نهاد انقلابی باعث شده است دشمنان انقلاب نتواند در برابر ایران عرض‌اندام کند.
روحانی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب عنوان کرد: شب و روز این ایام بهترین فرصت برای دعا، مناجات،  روزه،  راز و نیاز با خدا و خود سازی و توبه و بازگشت به خداوند است و این ماه مقدمه‌ای بر ماه مبارک شعبان و رمضان است.
وی به سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) نیز اشاره کرد و تصریح کرد: امام خمینی (ره) در وصيت‌نامه الهی سیاسی خود از این امام به عنوان افتخار شیعه و بالاترین شخصیت تاریخ یاد می کند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما