وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 ساعت 15:43   |   کد مطلب: 14082
امام جمعه ملایر گفت: پیروزی ایمان بر کفر و همدست شدن قبائل و هماهنگی همه جانبه ارتش و کمیته های مردمی و در کل وحدت در بین اهالی یمن باعث پیروزی یمن بر عربستان شد.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه ملایر با اشاره به تجاوز عربستان به یمن اظهار کرد: در این حمله بسیاری از مسلمانان مظلوم یمن کشته و زخمی شدند .

وی با اشاره به آمار انتشار یافته از وزارت بهداشت یمن درباره حملات عربستان به یمن عنوان کرد: بر اساس این آمار منتشر شده بیش از 944 کشته و  بیش از 3400  زخمی بر اساس حملات متجاوزانه عربستان بر یمن بر جای مانده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به آمار کودکان کشته شده در یمن گفت: در میان کشته‌های این جنگ بیش 150 کودک وجو دارد که نشان دهنده نهایت فاجعه این حمله است.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در 24 فروردین بیان کرد: مقام معظم رهبری در این سخنان حمله به یمن را به ضرر خود عربستان و خاندان آل سعود دانست.

فاضلیان افزود: مقام معظم رهبری در این سخنان یادآور شد که رژیم صهیونیستی با سلاح‌های پیشرفته نتوانست بر غزه قلبه کند حال عربستان نخواهد توانست که بر یمن غلبه کند.

وی با اشاره به دلایل پیروزی یمن بر عربستان تصریح کرد: پیروزی ایمان بر کفر و همدست شدن قبائل و هماهنگی همه جانبه  ارتش و کمیته های مردمی و در کل وحدت در بین اهالی یمن باعث پیروزی یمن بر عربستان شد.

امام جمعه ملایر کمک به مردم ین را یک وظیفه همگانی برای مسلمانان خواند و بیان کرد: مسلمانان با اتحاد و یکدست بودن می‌توانند ریشه صهیونیسم را از بین ببرند.

وی ماه رجب را ماه‌های سرشار از برکات خدا معرفی کرد و گفت: ماه رجب از ماه‌های پر برکت خدا بوده و بهترین اوقات برای جمع آوری توشه آخرت است.

وی   با ذکر احدیث و روایاتی تقوی را بهترین توشه برای آخرت دانست و بیان کرد: دنیا در آخرت همچون خوابی است و بهترین توشه برای آخرت تقوی است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما