وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 13:45   |   کد مطلب: 14276
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ کوهپیمایی با حضور 250 کوهنورد از سراسر استان همدان جمعه 18 اردیبهشت ماه در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، به نقل از پایگاه خبری ملایری‎ها، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی کوهنوردان استان همدان در ملایر اظهار کرد: همایش بزرگ کوهپیمایی با حضور 250 کوهنورد  از سراسر استان همدان  جمعه 18 اردیبهشت ماه در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این همایش عنوان کرد: کوهنوردان در این همایش ضمن عبور از مناظر طبیعی ملایر به قله کوه لشگردر صعود می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: روز قبل از برگزاری این همایش از مربیان و پیشکسوتان کوهنودی ملایر تجلیل و تقدیر می‌شود.

وی از نائب قهرمانی تیم تکواندو امام علی(ع) ملایر در مسابقات قهرمانی استان خبر داد و بیان کرد: تیم تکواندو امام علی(ع) نونهالان ملایر در مسابقات انتخابی و قهرمانی استان همدان با درخششتکواندوکاران ملایری به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

رضایی افزود: در این مسابقات 50 تکواندوکار از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، بهار، اسد آباد، کبودرآهنگ در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به مدال آوران تیم ملایر در این مسابقات اظهار کرد: مهدی علی کرمی، محسن تقی زاده و حسین جانجانی مقام اول و دانیال بدر منیر مقام دوم و محمد رضا الوند مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی استان همدان تین بهار مقام اول و تیم الماس بتن همدان موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شدند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما