وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 خرداد 1394 ساعت 11:49   |   کد مطلب: 14581
 قهرمانان دوی همگانی و پیاده روی بانوان همدان شناخته شدند
قهرمانان دو همگانی و پیاده روی بانوان پیشکسوت استان همدان روز چهارشنبه با برگزاری یکدوره مسابقات در همدان شناخته شدند.

به گزارش نافع، رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: این رقابتها امروز و با حضور 50 بانوی دونده از شهرستانهای تابعه استان همدان در گروه های سنی 35 تا بالای 70 سال، در پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان برگزار شد.

هادی سبزواری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این رقابتها و در رده سنی اول حوریه سهرابی از فامنین، مریم عابدینی از ملایر و فاطمه کرمی از همدان در رده های اول تا سوم ایستادند.

وی اضافه کرد: در رده سنی دوم طاهره بهکام از همدان، رضوان بقاییان از همدان و فاطمه رضایی از فامنین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی سوم ناهید ظریفی و ملیحه داوریان هردو از همدان قهرمان و نایب قهرمان شدند.

سبزواری بیان کرد: همچنین در رده سنی چهارم مریم زارع از ملایر، منصوره حق شناس و توران امامی هر دو از همدان اول و دوم شدند و در رده سنی پنجم فلک ناز وجدان زاده، در رده سنی ششم اختر توکلی و در رده سنی نهم ایران رئوفی هر سه از همدان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در ماده پیاده روی نیز معصومه خاکپور، پروانه صالحی، خدیجه سالخورده و شیرین زیاد در رده های سنی خود به قهرمانی رسیدند.

وی اضافه کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

هم اکنون بیش از 19 هزار نفر در هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند و دو و پیاده روی همگانی از زیرمجموعه این هیات به شمار می رود.

همدان دارای مدال آوران مسابقات دو ومیدانی و پیاده روی در سطح ملی و آسیایی است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما