وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 12:21   |   کد مطلب: 14592
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان از نقد کتاب «جوان و نیروی چهارم زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قهاوند خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از جهاد پرس ، حسن عرفانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ما از نقد کتاب «جوان و نیروی چهارم زندگی» در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قهاوند خبر داد و اظهار کرد: اعضای این کتابخانه در اولین نشست ادبی خود در سال 94 و به مناسبت روز جوان کتاب «جوان و نیروی چهارم زندگی» نوشته «محمدرضا شرفی» را به بوته نقد گذاشتند.

وی عنوان کرد: «جوان و نیروی چهارم زندگی» کتابی است که در آن به خواسته‌ها، نیازها و تمایلات نسل جوان پرداخته و در کل معیارهای یک جوان نمونه را برای خواننده بازگو کرده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان تصریح کرد: ارائه زمینه‌های معرفتی به نسل جوان در حوزه‌های زندگی، با تقویت بینش و شناخت حقیقی از مسائل مطرح شده در این کتاب است تا جوان بتواند بهره لازم را از بهار زندگانی که همان دوران جوانی است ببرد.

وی با بیان اینکه این کتاب شامل مسائل شخصیتی و تربیتی جوانان است، تصریح کرد: نویسنده این مسائل را در 40 گفتار تدوین کرده و در آغاز هر گفتار جمله، سخن یا حدیثی از بزرگان و ائمه اطهار(ع) را که با بحث مورد نظر مطابقت و تناسب دارد ذکر کرده است.

عرفانی افزود: نقطه مثبت این کتاب این است که نویسنده خواننده را با نوعی تربیت اسلامی آشنا می‌کند.

وی عنوان کرد: مخاطب با خواندن این کتاب به نوعی خودباوری، عزت نفس و اعتماد به نفس به دست می‌آورد و این باورها و اعتماد به نفس پیامدهایی از قبیل احساس شکست ناپذیربودن در برابر مشکلات و سختی‌ها، آلوده نکردن نفس به گناه، خودشناسی و توانایی ابراز وجود در حضور جمع را به دنبال دارد.

دیدگاه شما