وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 تير 1394 ساعت 18:09   |   کد مطلب: 15033
دیدار مسئولین منطقه قهاوند با کارکنان قضائی منطقه به مناسبت هفته قوه قضائیه
به مناسبت هفته قوه قضائیه مسئولین منطقه قهاوند با قضات و کارکنان دادگستری منطقه قهاوند دیدار کردند.

به گزارش نافع، به نقل از جهاد پرس، در ابتدای این دیدار رئیس دادگستری شهرستان قهاوند ضمن تبریک  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن هفته قوه قضائیه با این ایام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران باوفایش ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل تداوم حرکت در خط ولایت فقیه را خط و مشی دستگاه قضائی عنوان کرد.

جواد هاجر پور گفت:همکاری متقابل کارکنان دادگستری با آموزش و پرورش در زمینه راههای مقابله با جرم موجب افزایش آگاهی دانش آموزان و کاهش جرم در جامعه می شود.

در ادامه بخشدار بخش شراء ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این نهاد در منطقه قهاوند دستگاه قضایی را نماد اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود : لازم است دستگاه قضایی در مقابل مجرمین و مفاسد همانند گذشته با قدرت، برخورد نمایند.

ابراهیم مولایی نیا گفت:هر زمان که سخن از قوه قضائیه است همه افکار واذهان متوجه مسئله عدالت می شود و موضوع دیگری به این اندازه برجستگی ندارد.

در پایان امام جمعه منطقه قهاوند گفت: همواره قوه قضائیه در یک نگاه، یک مدیریت قاطع را در بر داشته ولی در خیلی از موارد دست گیر مردم بوده و موضع پیشگیرانه داشته است و در این راستا از مشکلات سر راه مردم کاسته است.

حجت الاسلام حسین محققی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان قوه قضائیه منطقه قهاوند افزود: به حمدالله همه روزه شاهد کاسته شدن از درگیری ها و جرائم در منطقه هستیم که به عظمت وجود قوه قضائیه در اینجا است .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما