وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 20:39   |   کد مطلب: 15186
لزوم سردادن فریاد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» کوبنده‌تر از هر سال در راهپیمایی روز قدس
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز وظیفه کنونی مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین سنگین‌تر از گذشته است و باید شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کوبنده‌تر از سال قبل فریاد زده شود.

به گزارش نافع، حسن وحدت جعفری افزود: ظلم و ستم به کشورهایی چون یمن و فلسطین حاصل تفکرات اسرائیل است بوده و مهم‌ترین مسئله‌ای که جهان اسلام هم‌اکنون با آن مواجه است، فلسطین و جنایاتی است که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: البته مردم اسدآباد با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌های روز قدس و 22 بهمن نشان دادند که در پیروی از دستورات و آرمان‌های امام(ره) همیشه پیرو ولایت هستند.

وحدت جعفری ادامه داد: مردم با حضور گرم و سردادن شعارهای کوبنده به دشمنان می‌فهمانند که باید سر جای خود بنشینند و با حضور خود از مقاومت فلسطین دفاع کنند.

وی با اشاره به فرموده امام(ره) مبنی بر اینکه «روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار داد که باید دست خود را از سر مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید»، افزود: حضور افراد مشت محکمی بر دهان صهیونیست جهانی است و همه باید در این حضور سهمی داشته باشند.

وحدت جعفری با بیان اینکه روز قدس امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، تصریح کرد: مردم با شرکت باشکوه و با صلابت در این راهپیمایی حمایت همه‌جانبه خود را از آرمان مردم مظلوم فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما