وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 تير 1394 ساعت 20:54   |   کد مطلب: 15224
امام جمعه قروه درجزین در واکنش به اقدام فرماندار رزن:
حمایت از جریان فتنه خیانت به نظام است/ نهادهای امنیتی پیگیری کنند
هر گونه حمایت از جریان فتنه بی مورد و کاری خطاست
امام جمعه قروه درجزین گفت: هر گونه حمایت از جریان فتنه، خیانت به شهدا، انقلاب و نظام اسلامی و کاری خطا است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمدرضا محمدی با اشاره به اقدام اخیر فرماندار رزن در جمع‌آوری بنرهای ضد فتنه‌گران افزود: فتنه گران در حق نظام اسلامی، ظلمی بزرگ مرتکب شده و پس از آن و تا امروز، هرگز از کرده خود ابراز پشیمانی نکرده اند و این نشان می دهد که همچنان در خط ضد انقلاب و ضدیت با نظام قرار دارند.

وی با بیان اینکه حمایت از جریان فتنه، ادامه خط خیانت و فتنه گری است، افزود: محکوم ساختن جریان فتنه، یک وظیفه همگانی است.

محمدی گفت: درست است که با توجه به وقایع منطقه و توصیه های امام و رهبری، نیاز به وحدت و همدلی داریم، اما این به معنی عبور از خط قرمزهای نظام نیست.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فتنه به هر شکلی، باطل و گمراهی محض است خاطرنشان کرد: حمایت از فتنه گران خیانت به شهدا ،انقلاب و نظام اسلامی است و امیدواریم هیچ کدام از مسئولان این چنین عمل نکنند.

محمدی با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در حاشیه راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: ما خواهان پیگیری موضوع از طریق نهادهای امنیتی بوده و نباید کسی به خود جرات حمایت از فتنه را بدهد.

وی با قدردانی از نیروهای جوانان مومن و انقلابی رزن برای انعکاس سریع و مناسب این موضوع و ایجاد حساسیت اظهار کرد: این فرزندان انقلابی به وظیفه دینی و ملی خود عمل کرده اند و شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما