وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 10:38   |   کد مطلب: 15238
زبان هنر بهترین وسیله برای نهادینه کردن ارزشها در جامعه است
نشست دفتر تئاتربچه های مسجدبا نمایشنامه خوانی بخاطر مروارید به همت حوزه هنری و انجمن بسیج هنرمندان برگزار گردید.

به گزارش نافع، واحد نمایش حوزه هنری استان همدان نخستین نشست دفتر تئاتر بچه های مسجد ، رابه مناسبت روز عفاف وحجاب برگزار کرد تا شاید مرحمی برای تسکین جامعه ارزشی وآرمانی قرار بگیرد.
اقای بیگلری مدیر نمایش هنری حوزه هنری اظهار کرد : به مناسبت21 تیرو نامیده شدن این روز به عنوان روز عفاف وحجاب اولین نشست دفتر تئاتر بچه های مسجد ،با نمایشنامه خوانی، بخاطر مروارید با نویسندگی سید حسین فدایی وبه کارگردانی مرضیه درخشان با اجرای بسیج هنرندان در سالن 2 سینما قدس همدان اجرا گردید.
وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ عفاف وحجاب تصریح کرد این مقوله در جامعه امروز ما اهمیت حیاطی دارد ونقش شریان زندگی را برای جامعه ایفا می کند که پرداختن به این مهم می تواند در سالم سازی جامعه نقش اساسی وبنیادین داشته باشد.
مسئول نمایش هنری حوزه هنری استان با تاکید براینکه اجرای این برنامه های فرهنگی در حوزه عفاف وحجاب سلامت روحی و روانی جامعه را در پی دارد.
بر تداوم برنامه های مدون هنری و ارزشی در این حوزه را خواستار شد.

وی در ادامه پس از اهمیت پرداختن به مقوله عفاف وحجاب در جامعه زبان هنر را بهترین وسیله برای نهادینه کردن فرهنگ ارزشی درجامعه دانست وافزود از هنرمندان متعهد باید دربر افراشتن پرچم عزت وسر بلندی جامعه آرمانی کمک گرفت.
بیگلری در پایان اظهار امید واری کردوگفت : با برگزاری این برنامه ها ما بایدشاهد حضور استعداد های خوب در زمینه هنر باشیم چراکه یکی ازاهداف برگزاری این نشستها استعداد یابی و جذب استعدادهای خوب وبرتر در زمینه هنر می باشد.

انتهای پیام/ک.ح/421

دیدگاه شما