وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 06:37   |   کد مطلب: 15302
 نماز عید فطر همدان در تپه مصلی برگزارمی شود
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت:نماز عید فطر در تپه مصلی شهر همدان با حضور اقشار مختلف مردم همدان برگزار می‌شود، فضای مصلی برای حضور 30 هزار نفر از نمازگزارن آماده‌سازی شده است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عید فطر نشانه عبودیت و اوج ایمان و بندگی است و بعد از یک ماه میهمانی و به پاس شکرگزاری از الطاف خدا نماز باشکوه عید فطر اقامه می‌شود و مردم با حضور یکپارچه خود شکوه ایمان را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت امکان زیرانداز، مهر و جانماز به همراه داشته باشند و سعی کنند از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: نماز عید فطر رأس ساعت 7:30 صبح به امامت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه همدان اقامه می‌شود.

وی افزود:همچنین برای نمازگزاران عید فطر اتوبوس‌های شرکت واحد از ساعت 5:30 صبح آماده انتقال مردم از نقاط مختلف شهر به سمت مصلی هستند و پس از اتمام نماز نیز به مقاصد بازخواهند گرداند.

حجت‌الاسلام حسنی‌حلم گفت: مستحب است نماز عید فطر در فضای باز در زیر آسمان خوانده شود و از تمام مردم دعوت می‌کنیم در نماز عید فطر حضوری پرشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما