وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 08:34   |   کد مطلب: 15570
راه اندازی و ایجاد زیرساخت ها موجب توسعه گردشگری می شود
معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه راه اندازی و ایجاد بسیاری از زیرساخت‌ها موجب توسعه گردشگری می‌شود، افزود: ایجاد آزادراه، راه آهن و فرودگاه تاثیر بسزایی در بخش گردشگری دارد.

به گزارش نافع، محمودرضا عراقی در جمع خبرنگاران در نخستین روز از هفته خبرنگار اظهار کرد: بیشتر به دنبال انجام کار و جلب اعتماد مردم هستیم و معتقدیم باید از شعار بی‌عمل دوری کرد.

وی بیان کرد: استان همدان در بحث گردشگری هنوز به ظرفیت‌های لازم نرسیده و برای رسیدن به جایگاه اصلی باید الگوهای رفتاری و نگاه‌ها تغییر کند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان افزود: باید باور کنیم که گردشگری صنعت است و موجب ارتقای کیفیت زندگی و اقتصاد در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری نیازمند تحول هستیم، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در حوزه گردشگری باید وارد عرصه شود و در این راه حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

عراقی تاکید کرد: در مباحث گردشگری و توسعه این بخش توجه به محیط زیست اهمیت بسزایی دارد و قرار نیست چیزی فدای اتفاقی شود.

معاون امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه نباید هیجانی عمل شود، گفت: در حمایت از بخش خصوصی و توجه به حوزه گردشگری البته از هر رانت و سوء‌استفاده‌ای جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی و ایجاد بسیاری از زیرساخت‌ها موجب توسعه گردشگری می‌شود، افزود: ایجاد آزادراه، راه آهن و فرودگاه تاثیر بسزایی در بخش گردشگری دارد.

عراقی غار علیصدر را شاه بیت گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن دانست و عنوان کرد: غار علیصدر در دنیا بی‌نظیر است و بسیاری از گردشگران تنها به خاطر دیدن غار به همدان می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: جاده علیصدر باید برای راحتی تردد گردشگران چهاربانده شود و باید با انجام تدابیر لازم گردشگران را از غار به همدان هدایت کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه به دلایل کمبود اعتبار پروژه جدیدی کلید نمی‌خورد، ابراز کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام مختلفی در استان روی زمین مانده است که به دلیل برخی مشکلات اعتباری به پروژه‌های اصلی پرداخته می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما