وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394 ساعت 21:05   |   کد مطلب: 16398
آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته نیز با حضور پرشور مردم ولایت مدار مریانج در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش نافع، امام جمعه موقت مریانج در این آیین با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: تقوا مسیری است که بن بست نداشته و آزادراه سعادت بشر است که انسان با قدم کذاشتن در آن به بالاترین درجات خواهد رسید.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان افزود: تقوا راه سعادت و بهره مندی از مواهب دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت ا... مدنی بیان کرد: این مرد بزرگ، نمونه واقعی تواضع و اخلاص بود که مورد تحسین حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفت و خدمات بزرگی را برای همدان انجام داد.

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: مسئولان باید تواضع در برابر مردم را از این روحانی بزرگوار بیاموزند که با مردم به ویژه طبقات محروم فروتنانه برخورد کرده و فریب میز و پست و مقام را نخورد.

وی ادامه داد: شهید مدنی با جلوگیری از حرکت ستون ارتش در روز 22 بهمن 57 حرکت بزرگی را انجام داد و این مرد یک قهرمان و به راستی اسدا... بود.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به در پیش بودن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج مبارک حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) که در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ازدواج نامگذاری شده، افزود: امروز مهریه سنگین، هتل های پر خرج و خرید از بازارهای گران قیمت از مهمترین مشکلات فرا روی جوانان برای ازدواج و معضل مهمی برای جامعه است.

وی با اشاره به 30 ذی القعده، سالروز شهادت امام جواد(ع) نیز گفت: آن حضرت جوانترین امام شیعه هستند که در سن 25 سالگی به شهادت رسیدند.، ایجاد ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج را حرکت بسیار خوبی دانست و اضافه کرد: مردم این شهر که در برگزاری برنامه های مذهبی، یادواره های شهدا، دفاع از انقلاب و حضور در دفاع مقدس الگوی سایرین هستند در این حرت معنوی نیز که بازسازی عتبات عالیات است، سهیم شده اند.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما