وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 07:06   |   کد مطلب: 43093
سخنگوی دادگستری استان همدان با بیان اینکه پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم در راستای اشاعه فرهنگ صلح و سازش اجرا می‌شود گفت: در راستای اجرای این پویش از ابتدای ماه محرم تاکنون یک فقره پرونده قصاص منتهی به رضایت شد.

به گزارش نافع، سیدهادی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ما؛ با بیان اینکه پویش سراسری به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی از طرف ستاد ملی صبر در حال برگزاری است گفت:  ستاد ملی صبر زیر مجموعه مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه است و این پویش به صورت کشوری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این پویش اشاعه فرهنگ صلح و سازش است افزود: اخذ رضایت در پرونده‌های قصاص، جرایم عمدی منتهی به قتل، پرونده‌های کلان مالی، نزاع‌های دسته‌جمعی و طایفه‌ای و بعضا پرونده‌های خانوادگی در اجرای این پویش مد نظر است.

سخنگوی دادگستری استان همدان از منتهی به رضایت شدن یک فقره پرونده قصاص از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و گفت: چندین فقره پرونده خانوادگی و مالی نیز منتهی به اخذ رضایت شده است.

معاون قضایی دادگستری همدان ادامه داد: صلح‌یارانی که در دادگستری فعالیت دارند برای اخذ رضایت کمک می‌کنند و در کنار پویش به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم، کمپین حامیان پویش پایه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤلان استانی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رییس کل دادگستری استان، آیت الله موسوی اصفهانی، آیت الله محمدی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا، مشاور فرمانده سپاه استان، فرماندار و سایر نهادهای اجرایی از این کمپین حمایت کردند.

سخنگوی دادگستری استان همدان با بیان اینکه افرادی که پرونده قضایی دارند می‌توانند در پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم شرکت کنند تصریح کرد: افرادی که پرونده‌ای ندارند نیز می‌توانند به عنوان حامی این پویش در کمپین عضو شوند و با تکمیل فرم، کلام و نکته‌ای که در ارتقاء فرهنگ صلح و سازش تاثیرگذار است را در این فرم‌ها یادداشت کنند.

مصطفوی در پایان تاکید کرد: قطعا آمار قطعی و جمع بندی این پویش در آخرین روزهای برگزاری پویش که مصادف با اربعین حسینی است اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما