وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402 ساعت 12:33   |   کد مطلب: 43241
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:
داور همدانی المپیکی شد
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: همدان داوران خوبی در تیراندازی با کمان خوبی دارد و خوشبختانه دیشب اعلام شد که خانم غزاله رسولی برای قضاوت در پارالمپیک پاریس انتخاب شدند که یک افتخار بزرگ برای تیراندازی با کمان همدان و ایران است.

به گزارش نافع، رئیس فدراسیون تیر اندازی با کمان در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: همدان از ده استان برتر کشور در تیراندازی با کمان کشور که در تمامی حوزه ها جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی افزود: همدان داوران خوبی در تیراندازی با کمان خوبی دارد و خوشبختانه دیشب اعلام شد که خانم غزاله رسولی برای قضاوت در پارالمپیک پاریس انتخاب شدند که یک افتخار بزرگ برای تیراندازی با کمان همدان و ایران است.

وی تصریح کرد: ایران جزو معدود کشورهایی است که سه نماینده در المپیک و پارالمپیک پاریس خواهد داشت و علاوه بر خانم رسولی؛ حسین نصیری‌نژاد رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا به عنوان داور اصلی در المپیک پاریس قضاوت خواهد کرد و خانم شهرزاد الهیاری به عنوان داور ذخیره در المپیک حضور خواهد داشت.

شعبانی بهار با تقدیر از مدیریت علی حقیقی در ورزش همدان گفت: اخبار همدان را رصد می کنم و خوشبختانه با حضور آقای حقیقی که از مدیران جوان و آینده دار کشور هستند آرامش خوبی به ورزش همدان تزریق شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: آقای هونگ سرمربی تیم ملی اعتقاد جدی جوان گرایی دارد و ملی پوشانی همچون یسنا پورماهینی از امیدهای ماست و بالاتر از تصور تلاش می‌کند.

شعبانی بهار تصریح کرد: در کامپوند ظرفیت زیادی داریم و امیدوارم در این بخش مدال‌های زیادی کسب کنیم.

وی خواستار توجه به ورزش معلولین شد و اظهار کرد: ورزش معلولین به خصوص تیراندازی با کمان معلولین ایران در سالیان اخیر افتخارات گسترده ای در میادین جهانی و بین المللی کسب کرده و باید توجه خاصی به تیراندازی با کمان معلولین داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما