وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 شهريور 1402 ساعت 20:40   |   کد مطلب: 43262
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است گفت: باید فرهنگ جهاد و شهادت را هنرمندانه تبیین کرد.

به گزارش نافع، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای رسانه استان همدان با بیان اینکه این یادواره در راستای کنگره بزرگ ۸ هزار شهید استان برگزار می‌شود اظهار کرد: استان همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که قدردان خانواده‌های آنها هستیم.

وی با بیان اینکه امروز سالگرد شهادت شهید حسن سرهادی یکی از شهدای رسانه استان است گفت: برگزاری این یادواره در سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی را نیز به فال نیک می‌گیریم شهیدی که بسیاری از شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ۶۰ و ۶۱ از نفس قدسی ایشان تاثیر گرفتند.

فرمانده انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در جریان اعزام تانک‌های رژیم شاه به تهران با هدف سرکوبی انقلابیون، مردم همدان با مدیریت شهید مدنی این توطئه را خنثی کردند تاکید کرد: باید تمام وقایع جهاد و شهادت را با قلم‌فرسایی و هنرمندانه در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز سالگرد عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) در جزیره مجنون است گفت: در این عملیات حاج‌محسن امیدی تا آخرین لحظه در دفاع از کشور استوار ماند و با بیان این جمله که "تکلیف من بر ماندن است" جنگید و شهید شد.

مجیدی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار مربوط به کنگره ۸ هزار شهید همدان بیان کرد: انشاءالله مهرماه دومین کنگره ملی شهدا در دارالمومنین همدان برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان، از نماهنگ ملی خبرنگار رونمایی شد.

در پایان از خانواده‌های شهید محمدمهدی درخشان، شهید رضا سوری، شهید احسان‌الله تقی‌پور، شهید علی‌اصغر بهنامجو، شهید حسن سرهادی، شهید سعید دوروزی و شهید الله‌مراد نادری تقدیر شد‌. 

پایان پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما