وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 23 شهريور 1402 ساعت 16:16   |   کد مطلب: 43272
مدیر اجرایی حفظ آثار استان همدان:
شهرپالیز، میزبان یک شهید گمنام می‌شود
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از میزبانی شهر نوپای پالیز برای تشییع و تدفین یک شهید گمنام خبر داد.

به گزارش نافع، هادی آزادی که در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد حاضر شده بود، بااشاره به اختصاص ۵ شهید گمنام به استان همدان، گفت: یکی از این شهدای گمنام به شهر نوپای پالیز اختصاص خواهد داشت.
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باتوجه به قرار گرفتن شهر نوپای پالیز در مسیر عبور زائران و مسافران عتبات عالیات، مکان مناسبی برای تدفین این شهید والا مقام توسط شهرداری این شهر دیده شده است.
وی وجود یادمان شهدای گمنام را مکان به عنوان پایگاه فرهنگی خواند و افزود: ادارات و دستگاه‌های هر شهرستان و استان می‌توانند برنامه‌های خود را در طول سال در این ‌پایگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی کنند.
آزادی با بیان اینکه جغرافیای حماسی هر نقطه که با دوران دفاع مقدس مرتبط باشد را به عنوان جغرافیای سیاسی می‌شناسیم، تصریح کرد: ساخت یادمانی در حوزه جغرافیای سیاسی مربوط به مقابله با حرکت تانک‌ها در اسدآباد طراحی شده که علاوه بر اسدآباد شهرستان بهار و نیز حصار همدان هم ساخت و طراحی چنین یادمان را در نظر دارند.
وی از برگزاری برنامه هر پایگاه یک رزمنده در شهرستان اسدآباد در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج اسدآباد می‌توان از تعداد بیشتری از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان تجلیل کرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما