وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت 14:06   |   کد مطلب: 43366
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:
دولت‌ها تحت تاثیر نا امیدکردن دشمن قرار نگیرند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: محور مقاومت ملت‌ها و دولت‌ها تحت تاثیر ناامیدکردن دشمن قرار نگیرند.

مهدی ارتقایی در گفتگو با خبر نگار ما با بیان اینکه سیاست خبیصانه دشمن این است که، اولا محورمقاومت و فرهنگ مقاومت را زیر سوال ببرند، گفت: این رژیم چون غاصب است باید با آن نبرد مستمرداشت تا به پیروزی رسید و اسرائیل محو و نابود شود.

وی افزود: رژیم جنایتکار، حماس و گروه های مقاومت را تحت فشارهای سنگین قرار می‌دهند که بگویند با چه امیدی و با چه هزینه‌ای در مقابل اسرائیل مقاومت می‌کنید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در نیمه مهرماه پیروزی بزرگی اتفاق افتاد که در این هفتاد و چند سال بی سابقه بوده است گفت: عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد که، رژیم کودک کش صهیونیست هیمنه پوشالی دارد و با اینکه مدعی هستند از جهت امنیتی بزرگترین ارتش منطقه هستند، با یه حرکت طراحی شده و با یه هجمه در واقع همه این قدرت، پوشالی و سست بودنش و شکست پذیر بودنش ثابت شد.

ارتقایی افزود:صهیونیست می خواهد با نا‌امید کردن مردم از طریق حملات و فشارهای سنگین، شکست بزرگ خود را پنهان کند.

وی ادامه داد: قرآن می فرماید«بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ »(۱۸ انبیا) (بلکه ما حقّ را بر باطل مى‌کوبیم تا مغز آن را در هم بشکند، پس بى‌درنگ، باطل محو و نابود مى‌شود)

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این آیه چند پیام دارد ۱- پیروزى حقّ، اراده و خواست خداوند و جلوه‌اى از هدفدارى نظام آفرینش است. «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ» ۲- برخورد حقّ با باطل باید تهاجمى باشد نه تدافعى. «نَقْذِفُ»

۳- سنت خداوند بر نابودى و محو باطل است. «نَقْذِفُ‌- فَیَدْمَغُهُ»

۴- حقّ بر باطل پیروز است. «فَإِذا هُوَ زاهِقٌ»

۵- محو شدن باطل با حضور حقّ در جبهه است. «نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ»

۶- در مبارزه علیه باطل باید سرعت، قدرت و هدف گیرى درست مراعات شود. «نَقْذِفُ‌- فَیَدْمَغُهُ»

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما