وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 آذر 1402 ساعت 10:23   |   کد مطلب: 43423
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: دوازدهم هر ماه به نیت سلامتی امام زمان(عج) طرح «قرار دوازدهم» با هدف تعجیل در فرج ایشان و نهادینه کردن فرهنگ ناب مهدوی، به همت مجموعه فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوذر عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم شامل برنامه‌های مختلفی است، افزود: از ابتدای سال تاکنون اقدامات راهبردی در این راستا صورت گرفته و طرح قرار دوازدهم به طور مرتب در هشت ماهه گذشته اجرا شده است.

وی به توزیع ۲۰۰ سبد ارزاق در فروردین‌ماه، حمایت از بیماران نیازمند و تأمین هزینه‌های دارو و درمان آنها در اردیبهشت‌ماه، حمایت از افراد واجد شرایط و ذی‌نفعان در بحث آموزش و تحصیل در خردادماه و تهیه ۵۰۰ جلد کتاب با موضوع مهدویت و توزیع در مناطق مختلف شهر در تیرماه اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: تهیه و توزیع چندین پُرس غذا و میزبانی از عموم شهروندان در مناطق کم‌برخوردار و اطعام نیازمندان در مردادماه، برپایی میز خدمت درمانی و پزشکی در مناطق کم‌برخوردار و اعزام پزشک و در اختیار قرار دادن دارو به صورت رایگان نیز در شهریورماه رقم خورد.

عباسی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف در مهرماه اشاره کرد و افزود: تمامی اقدامات صورت گرفته همخوان با نیات واقفان خیراندیش بوده و طی هفت ماهه سال‌جاری در بحث دارو و درمان و تجهیزات پزشکی مبلغ هفت میلیارد ریال و در بحث تحصیل و آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و تعمیر و تجهیز مدارس مبلغ شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. ‌

رئیس اداره اوقاف ملایر با اشاره به اینکه در بحث اطعام مهدوی و تهیه محصولات فرهنگی و اعزام مبلغان مبلغ دو میلیارد ریال و در بحث تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال هزینه کرده‌ایم، گفت: مشارکت در اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و خدماتی در سطح شهرستان با هزینه‌کرد دو میلیارد ریال از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در هفت ماهه سال‌جاری هفت میلیارد ریال در زمینه تهیه طبخ غذای گرم و اطعام اقشار مختلف در راستای نیات واقفان در شب‌های جمعه و همچنین ۱۳ میلیارد ریال در بحث ارائه خدمات رفاهی در پارک بانوان و مقبره سیف‌الدوله و ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر هزینه شده است.

عباسی مطرح کرد: به همت واحد فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر طی هفت ماهه امسال یک میلیارد ریال در بحث اجرای مسابقات و فعالیت‌های قرآنی و در مجموع در سال‌جاری ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل نیات واقفان هزینه شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما