وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 11:31   |   کد مطلب: 43440
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دستگاه‌های متولی باید ظرف مدت ۱۵ روز مشکل سد معبر شهر نهاوند را حل کنند.

به گزارش نافع، ضرغام احمدوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهارکرد: طبق مصوبه این شورا؛ شهرداری، شورای شهر و اداره صنعت معدن و تجارت باید ظرف مدت ۱۵ روز مشکل سد معبر و جمع‌آوری دست‌فروشان در سطح شهر نهاوند را حل کنند.

وی تصریح کرد: بحث جمع‌آوری دست‌فروشان و سد معبر در سطح شهر نهاوند چند سالی است که به یک مشکل و معضل اساسی به ویژه در مرکز شهر تبدیل و باعث ایجاد ترافیک شده و گلایه و نارضایتی شدید شهروندان را به دنبال داشته است.

احمدوند افزود: چند سالی است که حل این مشکل مطرح است و چندین بار هم در شورای فرهنگ عمومی عنوان شده اما متأسفانه تاکنون موفق نشده‌ایم این مشکل را در شهر حل کنیم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه اخیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دستگاه‌های متولی باید جمع‌آوری دستفروشان و سد معبر را ظرف مدت ۱۵ روز انجام دهند در غیر این صورت از طریق دادستان و به صورت قانونی اقدام خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: شاید ما نتوانیم از طریق شورای فرهنگ عمومی همه مشکلات جامعه را آن‌طور که باید اصلاح کنیم اما می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در این شورا چکش‌کاری و برای رفع آنها راه‌حل پیشنهاد دهیم.

احمدوند یادآور شد: به عنوان مثال ما توانستیم روستای ده‌موسی نهاوند را به عنوان روستای شاخص فرهیختگی در شهرستان انتخاب کنیم که البته این اقدام در همین شورای فرهنگ عمومی انجام شد؛ پس می‌توانیم اقدامات قابل توجه دیگری توسط همین شورا انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به غیبت برخی از مدیران شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: مدیرانی که اکنون در جلسه حضور دارند بیکار نیستند بلکه به علت اهمیت این جلسه حضور یافته‌اند و مدیرانی که غایب هستند باید جلسه بعدی شخصا حضور یابند و علت عدم حضورشان را توضیح دهند.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: مدیرانی که در این جلسات حضور نمی‌یابند و باری از دوش ما برنمی‌دارند باید از شورای فرهنگ عمومی حذف شوند.

احمدوند در ادامه با اشاره به پیش‌رو بودن سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: برای برگزاری مراسم‌های ویژه این دو مناسبت در شهرستان هم به‌زودی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و نتیجه‌گیری و اقداماتی که باید انجام شود به ادارات اعلام می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما