وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 15 تير 1393 ساعت 11:46   |   کد مطلب: 8172
با حضور مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت
غبارروبی آستان شاهزاده حسین(ع) همدان
غبارروبی از آستان شاهزاده حسین بن علی‌النقی(ع) همدان
با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولان ارشد استان همدان آستان امامزاده حسین بن علی النقی(ع) غبار‌روبی شد.

به گزارش نافع به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان عصر دیروز آستان مقدس شاهزاده حسین بن علی النقی(ع) با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استاندار همدان غبارروبی شد.

در این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان، فرمانده انتظامی استان، برخی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی و مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان همدان حضور داشتند.

این مراسم در ابتدا با تلاوت کلام‌الله مجید و قرائت زیارتنامه و مداحی اهل بیت توسط سید مسعود باقری، مداح پیشکسوت همدانی آغاز شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استاندار همدان به شستشوی ضریح و مزار امامزاده حسین بن علی النقی(ع) پرداختند.

پس از اجرای این مراسم مسئولان به زیارت سرداب این امامزاده رفته و از قسمت‌های جدید التأسیس آستان شاهزاده حسین(ع) بازدید کردند.

در این میان استاندار همدان و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره بقاع متبرک استان و اعتبارات مورد نیاز برای توسعه اماکن‌ مذهبی به گفتگو پرداختند و در خصوص ساختمان بانک ملی که موقوفه  شاهزاده حسین(ع) می باشد، تصمیماتی اخذ شد.

دیدگاه شما