وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1393 ساعت 08:21   |   کد مطلب: 8810
یکی از خیابانهای همدان به نام "خبرنگار" نام گذاری می شود
معاون فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت: خیابان مشخص شده در همدان برای نامگذاری با عنوان "خبرنگار" توسط کارشناسان موقعیت‌سنجی شده است.

محمدرضا بیاناتی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نامگذاری یکی از خیابانهای همدان به نام "خبرنگار" از سه سال پیش مطرح بود، گفت: خیابان مشخص شده برای نامگذاری تحت این عنوان شرایط مورد نیاز را داراست.

بیاناتی با اشاره به اینکه در چهارماه گذشته در شورای نامگذاری خیابان ها و معابر همدان برای تحقق این خواسته جامعه خبری استان تلاش شد، گفت: نامگذاری مکان ها شرایط خاص خود را دارد و تنها در صورت بازگشایی معبر یا احداث میدان جدید می توان انتظار نامگذاری برای آن را داشت.

وی با بیان اینکه اصلاح هندسی خیابان ها در برخی مناطق همدان منجر به ایجاد نیمچه میدان یا معبری شده اما این مکان ها قابلیت نامگذاری جدید را ندارند، گفت: خیابان معین شده در همدان برای نامگذاری بعنوان " خیابان خبرنگار" یکی از بهترین مکان ها برای این نامگذاری است.

بیاناتی با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر در خیابان خبرنگار و خبرگزاری ایرنا در فاصله 150 متری از این خیابان واقع است، ادامه داد: ساختمان اداری پنج دستگاه اجرایی استان همدان در خیابان خبرنگار قرار دارد و حجم تردد در این مسیر به لحاظ قرار گرفتن مجتمع فرهنگی عین القضاه در این منطقه بالاست.

معاون فرهنگی و گردشگری شهردار همدان با اشاره به اینکه از این پس در آدرس پستی این پنج اداره عنوان خیابان خبرنگار قید می شود، گفت: مراسم پرده برداری از تابلوی خیابان خبرنگار جمعه عصر با حضور اهالی رسانه و مطبوعات همدان انجام می شود.

بیاناتی اضافه کرد: همزمان با روز خبرنگار نیز برنامه ای شاد برای خانواده اهالی رسانه همدان تدارک دیده شده است.

منبع:مهر

دیدگاه شما