وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 16:56   |   کد مطلب: 8933
نماینده مردم ملایر در واکنش به اظهارات روحانی عنوان کرد:
وحدت، هوشیاری و محبت لازمه ادبیات رئیس جمهور /نباید دشمن‌‌شاد شویم
نماینده مردم ملایر در واکنش به اظهارات روحانی عنوان کرد: وحدت، دوستی و محبت لازمه ادبیات رئیس جمهور
کشتی انقلاب اسلامی متعلق به همه است و کسی نمی‌تواند آن را تخریب کرده و موجب غرق‌شدن همه ملت شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با نافع گفت: امروز آتش فتنه دورتا دورایران را فراگرفته و رژیم‌های استکباری دست به دست هم داده‌اند تا برضد نظام جمهوری اسلامی توطئه کنند.

علي نعمت چهاردولي با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: در چنین شرایطی جلوگیری از ایجاد تفرقه و شکاف، مهمترین وظیفه مسئولان بوده و باید در حفظ وحدت و هماهنگی بکوشند.

وی با اشاره به اوضاع امروز عراق، افغانستان، سوریه و سایر کشورهای منطقه اظهارداشت: امروز دشمن نقشه‌های متعددی برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده  و حفظ وحدت، مهمترین اصل و روش برای رویارویی با دشمنان است.

چهاردولی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید از ادبیاتی استفاده کند که دل‌ها را به هم رسانده و حتی منتقدان خود را نیز جذب کرده و موجب رنجش آن‌ها نشود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت ادامه داد: نباید در شرایط حساس امروز، نباید عامل تفرقه شویم چراکه این کشور و انقلاب متعلق به همه ملت است و کسی نمی‌تواند بدون درنظرگرفتن سرنوشت دیگران به آن لطمه بزند.

 

مراقب باشیم دشمن‌‌شاد نشویم

چهاردولی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت بیان کرد: ایشان از منتقدان خواسته‌‌اند که با دولت همکاری کند تا کشور به پیشرفت دست یابد چراکه اگر بین مسئولان نظام فاصله افتد؛ دشمن سود می‌برد.

وی اعلام کرد: ادبیات رئیس دولت باید برخاسته از دوستی و محبت باشد نه تنش و عصبانیت که رنجاندن منتقدان و شادکردن دشمنان را به دنبال آورد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما