وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 11:45   |   کد مطلب: 8996
بالابر برقی موجب مرگ یک کودک سه ساله در همدان شد
استفاده نادرست از بالابر برقی موجب مرگ یک کودک سه ساله در همدان شد.

این دختر 46 ماهه ساکن شهر لالجین از توابع استان همدان در روز حادثه در منزل پدربزرگ خود مهمان بود که در خانه پدربزرگ به دلیل کهولت سن و ناتوانی او در استفاده از پله، یک بالابر برقی تعبیه شده بود.

بر اساس این گزارش، این کودک که در طبقه پایین خانه پدربزرگ مشغول بازی بود در حین بازی، به تنهایی سوار بالابر شد و خرابی باتری بالابر و در دسترس نبودن ریموت آن حرکت بالابر را با اختلال روبرو کرد.

در ادامه گزارش آمده است:در این هنگام بالابر روشن شد و در حین حرکت ، سر کودک به پله آهنی تعبیه شده در بالای مسیر حرکت بالابر برخورد کرد.

بر اساس این گزارش، خانواده کودک پس از شنیدن صدای مهیب از درون بالابر، کودک را در کف بالابر بیهوش و غرق خون در کف مشاهده کردند و او را به مرکز درمانی شبانه روزی لالجین انتقال دادند.

 پزشک مرکز پس از معاینه و انجام اقدامات فوریتی پزشکی ، کودک را با آمبولانس به بیمارستان بعثت همدان اعزام کرد اما این کودک در راه انتقال به بیمارستان در جاده ˈدینار آبادˈ فوت شد.

این گزارش خطاب به والدین تاکید دارد: هنگام بازی کودکان و استفاده از وسایلی همچون بالابر برقی مراقب بوده و لحظه ای از کودکان خود غافل نشوند.

دیدگاه شما