وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 14:45   |   کد مطلب: 9084
نماینده مردم تویسرکان در مجلس مطرح کرد:
مؤسسه خیریه محدثه تویسرکان نیازمند حمایت مسئولان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: مؤسسه خیریه محدثه (کوثرسابق) تویسرکان به حمایت بیشتر مسئولان نیازمند است.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار نافع و در حاشیه بازدید از مؤسسه خیریه کوثر، اظهار کرد: این موسسه از سال ۸۵ با هدف ارائه خدمت زنان سرپرست خانوار و بد سربرست تأسیس شده است.

وی ایجاد اشتغال و ارائه کمک های مالی به نیازمندان و جذب هفدمند کمک خیرین در راستای تحکیم بنیان خانواده و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی خانواده های بد سرپرست را برخی دیگر از اهداف تأسیس این مؤسسه بیان کرد.

نماینده مردم تویسرکان ضمن تقدیر از خدمات خالصانه هیئت امنای این مؤسسه، ابراز کرد: به گفته مسئولان مؤسسه محدثه عمده مشکلات آنان در حال حاضر پرداخت اجاره بهای مکان مؤسسه است.

مفتح با تأکید بر اینکه مساعدت و کمک به چنین مؤسسانی که در راستای کمک در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، کارآفرینی و ارتقا سطح درآمد زایی بانوان بی سرپرست و بد سرپرست یک ضروت است، از مسئولان ذی ربط و خیران نیک اندیش خواست به منظور افزایش سطح کمی و کیفی خدمات دهی مؤسسه، آن را یاری دهند.

به گزارش خبرنگار نافع در تویسرکان از مهمترین فعالیت های مؤسسه خیریه محدثه می توان به پخت غذا و شیرینی برای مجالس و مراسم های مختلف اشاره کرد که به عنوان یکی از منابع درآمدی مهم این خیریه محسوب می شود.

علاوه بر درآمدهای مؤسسه کمک های خیرین هم دریافت و به نیازمندان در موارد مختلف از جمله تهیه جهیزیه و سیسمونی، هزینه دارو و درمان نیازمندان و و اجاره مسکن هزینه می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما