وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 شهريور 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 9374
مصاف دوستانه الوند و شهرداری کامیاران امروز در همدان
تیم‌های دسته دومی الوند همدان و شهرداری کامیاران در یک مسابقه دوستانه و تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش ؛ کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی مانده است و ۴۰ تیم حاضر در این رقابت‌های خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ امسال آماده می‌کنند.

تیم فوتبال الوند همدان که با حواشی زیادی کار خود از ۲۳ مرداد آغاز کرده است در این مدت کوتاه با حفظ چند بازیکن از بدنه الوند سال گذشته با جذب چند بازیکن مستعد و باتجربه بومی و غیربومی تیم خود را برای مسابقات امسال آماده کرده است.

هر چند که بنا بر گفته بهرام یدی مالک باشگاه الوند وضعیت مدیرعاملی این باشگاه تا ۲۰ شهریور مشخص خواهد شد اما اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم کار خود را برای بستن یک تیم قدرتمند به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

انعقاد حدود ۱۵ قرارداد داخلی نشان از مشخص شدن وضعیت ۶۰ درصدی الوندی‌ها برای لیگ ۹۴-۹۳ دارد که در چند روز آینده بازیکنان دیگر به این تیم اضافه خواهند شد.

در چند روز اخیر همزمان با انجام تمرینات بدنسازی و هوازی کادرفنی تیم الوند تصمیم گرفته تا چند بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم‌های مختلف برگزار کند تا ضمن آمادگی بیشتر شناخت بهتری از بازیکنان در شرایط مسابقه پیدا کنند.

الوندی‌های همدان تاکنون دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های شهید شیرودی لالجین (صدرنشین لیگ دسته اول استان) و بعثت کرمانشاه تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته کشور برگزار کرده است که به یک برد و یک تساوی به پایان رسیده است.

کادرفنی و سرپرستی تیم الوند با دعوت از تیم فوتبال شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم قرار است سومین مسابقه تدارکاتی خود را برگزار کنند.

تیم فوتبال شهرداری کامیاران هم‌مانند تیم الوند باید از ۱۴ مهر وارد گردونه این رقابت‌ها شود و با تیم‌های شهرداری یاسوج ، نفت امیدیه ، استقلال آبی تهران ، شهرداری ارومیه ، ایران جوان بوشهر(خورموج) ، کارگر بنه بوشهر ، خلخال دشت اردبیل ، ایلام و پرسپولیس شمال رقابت سختی خواهد داشت.

روز دوشنبه تیم شهرداری کامیاران با سفر به همدان برابر شاگردان منوچهر بیگم‌جانی به میدان می‌رود که این مسابقه تدارکاتی و دوستانه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۷ شهریور در ورزشگاه شهید مفتح برگزار می‌شود.

 

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما