وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 12:13   |   کد مطلب: 9400
معاون فني و عمراني شهردار همدان مطرح كرد:
پيشرفت 30 درصدي تقاطع غير همسطح بعثت
 پيشرفت 30 درصدي تقاطع غيرهمسطح بعثت
معاون فني و عمراني شهردار همدان گفت: در حال حاضر تقاطع غيرهمسطح بعثت براساس برنامه زمان‌بندي جلو رفته و 30 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش نافع، معاون فني و عمراني شهردار همدان در حاشيه بازديد از تقاطع غيرهمسطح بعثت همدان با بيان اينكه اين تقاطع به صورت زيرگذر انجام مي‌شود، اظهار كرد: در حال حاضر سه ماه كاري از شروع عمليات اجرايي پروژه مي‌گذرد.
موسي رسولي افزود: با توجه به مشكلات عديده‌اي كه در اجراي اين طرح در مباحث مربوط به تأسيسات زيرين مانند لوله‌هاي آب، برق، فيبر نوري و تأسيسات مخابرات و گاز بود با همكاري و تلاش شبانه‌روزي همه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان به خصوص شركت‌هاي آبفا و گاز پروژه به خوبي پيش رفته و مشكلات در حال رفع است.
وي گفت: لوله 14 اينچي گاز جابجا شده و لوله اصلي 600 ميلي‌متري آب نيز با فعاليت‌هايي كه در طي چند شبانه‌روز گذشته انجام شده با ايجاد مسير موقت و بدون قطعي جريان آب است.
معاون فني و عمراني شهردار همدان با اشاره به اينكه در هر چهار جبهه پل كار انجام مي‌شود، تصريح كرد: با توجه به تمام مشكلات پيش‌روي پروژه، شاهد پيشرفت خوبي در طرح هستيم كه اين ميزان پيشرفت جلوتر از برنامه زمان‌بندي است.
وي اضافه كرد: انجام عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح در تردد و مباحث ترافيكي منطقه مشكلاتي ايجاد كرده كه به خاطر صبر و تحمل مردم تشكر مي‌كنيم و بابت همه كاستي‌ها از شهروندان عزيز پوزش مي‌طلبيم.
رسولي با قدرداني و تشكر از همكاري دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و پليس راهور در هدايت ترافيك در منطقه كارگاه اجراي پروژه پل بعثت ابراز داشت: نوع طراحي و اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح بعثت از نوع ديوارهاي بتني پيش ساخته است كه بعد از ساخته شدن از كارخانه به محل كارگاه حمل و نصب مي‌شود و در حال حاضر در چهار جبهه كاري پروژه قطعات پيش ساخته نصب شده است.
وي با بيان اينكه زمان‌بندي كاري پروژه پل بعثت 10 ماه كاري است، بيان كرد: بخشي از پروژه عمليات خاكي است كه اميدواريم بتوانيم عمليات خاكي را تا قبل از آغاز فصل زمستان و بارش به انجام برسانيم، چرا كه در مواقع بارندگي كار در خاك چالش‌زا مي‌باشد و حتي در برخي موارد با يك بارش ممكن است كه كارها تا چند ماه تعطيل شود.
معاون فني و عمراني شهردار همدان با اشاره به اينكه تقاطع غيرهمسطح بعثت در حال حاضر با پيشرفت فيزيكي 30 درصدي در دست اقدام است، خاطرنشان كرد: پيش‌بيني اوليه اعتبار مورد نياز اين پروژه 11 ميليارد و 500 ميليون تومان بوده است.
    منبع:روزنامه هگمتانه
 

دیدگاه شما