وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 شهريور 1393 ساعت 09:26   |   کد مطلب: 9420
بوستان‌های همدان به زمین مینی گلف مجهز می شوند
رئیس هیئت گلف همدان تصریح کرد: با مساعدت و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان می‌توان تعدادی از بوستان‌های شهر را به زمین مینی گلف مجهز کرد.

 وهاب به‌منش گفت:مینی‌گلف ورزش بسیار ارزانی است که در  زمینی با ابعاد کوچکتر و مساحت بسیار کمتری نسبت به ورزش گلف می‌توان بازی کرد و در فضای سبز مدارس، دانشگاه‌ها، حیاط مجتمع‌های مسکونی، پادگان‌ها‌، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و حتی در شرایطی که فضای کافی دراختیار نباشد از پشت بام ساختمان‌ها نیز می توان برای یک زمین مینی‌گلف کوچک بهره برد.

وی افزود: رشته گلف از سه زیر مجموعه گلف، مینی گلف و وودبال تشکیل شده که هر سه این مجموعه در همدان فعال است که در حال حاضر بیشتر در دو مجموعه مینی‌گلف و وودبال فعالیت داریم که در این دو مجموعه تا به حال مقامات خوبی را کسب کرده‌ و همه ساله ورزشکاران خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم.

رئیس هیئت گلف همدان با اشاره به استقبال خوب خانواده‌های همدانی در این رشته عنوان کرد: در مدتی کمی که این رشته در همدان فعال شده است بیش از 150 نفر ورزشکار در دو رده آقایان و بانوان در همدان به طور مستمر فعالیت می‌کنند.

وی درباره فعالیت شهرستان‌های استان گفت: در نظر داشتیم که تعدادی از شهرستان‌های استان را نیز فعال کنیم اما در حال حاضر سیاست فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان این است که با توجه به اینکه در مسائل مالی و تجهیزات دچار مزیقه هستیم فعلا تنها در مرکز استان فعالیت داشته باشیم.

به‌منش با بیان اینکه مینی‌گلف در همدان از امکانات خوبی برخوردار است، بیان کرد: نخستین زمین مینی گلف استاندارد 18 حفره‌ای به مساحت 1500 متر زیر بنا با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان در همدان ساخته شده که یکی از زمین‌های بی‌‌نظیر گلف در کشور است که نخستین زمین مینی گلف استاندارد  18 حفره‌ای همدان نیز محسوب می‌شود.

وی با درخواست از شهرداری همدان در جهت ساخت زمین‌های مینی‌گلف در پارک‌ها عنوان کرد: مینی‌گلف ورزش بسیار ارزانی است که در  زمینی با ابعاد کوچکتر و مساحت بسیار کمتری نسبت به ورزش گلف می‌توان بازی کرد و در فضای سبز مدارس، دانشگاه‌ها، حیاط مجتمع‌های مسکونی، پادگان‌ها‌، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و حتی در شرایطی که فضای کافی دراختیار نباشد از پشت بام ساختمان‌ها نیز می توان برای یک زمین مینی‌گلف کوچک بهره برد.

 

دیدگاه شما