وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 9656
 جشن شکوفه ها در همدان برگزار شد
در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها با حضور مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی برای 28 هزار کلاس اولی در نقاط مختلف استان همدان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان روز دوشنبه در حاشیه آیین جشن شکوفه ها در دبستان راه نور همدان در جمع خبرنگاران گفت: دوره ابتدایی، به عنوان بخش مبنایی نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ، تجلی بخش فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی است.

' حسن بهرامی نوید' ادامه داد: دوره ابتدایی،زمینه ساز توسعه توانمندی های تربیتی ممتاز و توانا در زمینه سازی برای شکوفایی استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی ایرانی دانش آموزان با تاکید بر هویت فردی آنان است.

وی اضافه کرد: توسعه دانش و ارتقای سطح مهارت های حرفه ای و توانمند سازی نیروی انسانی در دوره ابتدایی از برنامه های اولویت دار معاونت آموزش ابتدایی استان همدان در سال تحصیلی 94-93 است.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری 150هزار نفر در دوره ابتدایی در استان همدان تحصیل می کنند که از این تعداد 28 هزار نفر در پایه اول ابتدایی هستند که این تعداد در یک هزار و 400 آموزشگاه و شش هزار و 700 کلاس درس تحصیل خواهند کرد.

بهرامی نوید با بیان اینکه تراکم دانش آموزان در دوره ابتدایی حداکثر 37 نفر و میانگین 32 دانش آموز است اضافه کرد: در مناطقی که تراکم دانش آموزی در مدارس ابتدایی بالا بوده مدارس به صورت دو نوبته اداره می شود.

در این آیین ضمن قرائت پیام مدیر کل آموزش و پرورش همدان به مناسبت بازگشایی مدارس چندین برنامه شاد و متنوع برای دانش آموزان اجرا و هدایایی نیز به آنان اهدا شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما