وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:38   |   کد مطلب: 9800
	ژست ضد تروریسم آمریکا مانند دم خروس ضرب المثلهای ایرانی است
یادواره علما و شهدای بخش قروه درجزین با حضور گسترده خانواده شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور  مشاور عالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان خود ضمن بازگویی برخی خاطرات ناب از دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی قدرت امروز جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون خون شهیدان عنوان و افزود:امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه ی  غرب آسیا حرف اول را می زند دلیلش شکوه عظمتی است که خون شهیدان برای ما به ارمغان آورده است.

وی  با اشاره به کمبود شدید تجهیزات و نیروی نظامی کشورمان در دوران دفاع مقدس ادامه داد:در دورانی که تمام فناوری های اطلاعاتی غرب و جدیدترین آنها در اختیار صدام حسین قرار داشت ما حتی از به دست آوردن گلوله ی کلاش هم محروم بودیم و آن را باید در بازار سیاه به قیمت چندین برابر قیمت واقعی دریافت می  کردیم.

این رزمنده ی بلند پایه ی دفاع مقدس اضافه کرد:امروز پیش روی ها و جنایتهای داعش که یک گروه تکفیری و بعثی است نشان می دهد که جوانان غیور این سرزمین با خون خود چه کردند، داعش در موصل و شهرهای مختلف اولین کارش تعرض به نوامیس مردم است ،کاری که بعثی ها در ایران نیز قصد انجام آن را داشتند و این خون شهدای والا مقام بود که آنها را ناکام گذاشت.

ذوالنور سقوط جمهوری اسلامی و تجزیه ی ایران را اهداف اصلی تجاوز صدام به ایران معرفی و تاکید کرد:خلق عربی که ادعای پان عربیسم و تجزیه طلبی سر می دادند وقتی صدام جوانان عرب را در زیر تانکهای خود له می کرد برای ارتشیان صدام گاو قربانی می کردند و این نشان دهنده ی اوج بی غیرتی و خود فروختگی این مزدورانی است که ادعای وطن پرستی عربی دارند.

وی در تشریح وضعیت جنگ و پشتیبانی ابرقدرتها از صدام به کمکهای لجستیکی و ادواتی و علمی اشاره و بیان کرد:در حالی که ما  در تحریم اقتصادی،اطلاعاتی، از سوی تمام جهان بودیم صدام از جدیدترین تکنولوژی های دنیا بهره مد بود.

این چهره ی برجسته ی سیاسی کشور اضافه کرد: این در حالی بود که این تنها توطئه ی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی نبوده است تجزیه طلبی در تمام استانهای مرزی،غائله کردستان،منافقین و دهها توطئه ی دیگر همگی برای نابودی تفکر انقلاب اسلامی از سوی استکبار تجهیز شده بودند.

وی اشاره ای نیز به تحولات منطقه و کشور داشت و در ادامه با تشریح موقیعت گروههای تکفیری تصریح کرد:امروز هرچند به سبب خیانت برخی نفوذی های بعثی تجهیزات 2 لشکر عراق در دست داعش است اما واقعیت این است که تجربه ی گردانها ی بسیج در عراق و سوریه به کمک ارتش و دولت کمک کرد.

  وی با نمایشی خواندن حملات آمریکا و متحدانش به داعش ادامه داد: داعش پس از ترک مقرهای خود در سوریه و عراق با همکاری اطلاعاتی با آمریکا آنها را برای بمباران نمایشی این مراکز مطلع می کند .ژست ضد داعش و تروریسم آمریکا به مانند مثل دم خروس است.

همانطور که در دوران اصلاحات یک روزنامه که علیه مقدسات اسلامی تیتر می زد و توقیف می شد سریع روزنامه های دیگری با همان گروه و هیأت تحریریه بصورت زنجیره ای جایگزین این روزنامه می شدند امروز نیز گروههای تکفیری همانطور در حال تکثیر هستند، داعش 1 و 2 و .... در حال ایجاد است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: امروز دشمن اعتراف کرده است که اگر ایران نبود سوریه و لبنان و عراق اشغال شده بود.84 کشور در سوریه با بشار اسد می جنگند اما این جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی است که در مقابل تمام دنیای آنها ایستاده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتصال و ارتباط امت و امامت در اسلام و جمهوری اسلامی  نقش خواص را در جوامع بسیار مهم عنوان و تاکید کرد:جامع شناسان معتقدند وظیفه خواص نهادینه کردن ارزشها در یک جامعه است. در فتنه 88 بسیاری از خواص سقوط کردند و قاعدتا نظام نیز باید با مشکل مواجه می شد  اما به دو دلیل،  اولی ارتباط عمیق ولی فقیه با کفایت و با تدبیر و درایت  با مردم و امت خود بود که این خطرات و سقوط را جبران کرد و از دچار مشکل شدن نظام جلوگری کرد.دلیل دوم بصیرت و بینش مردم بود که توانست کشور و نظام را بیمه کند.

ذوالنور اضافه کرد:اگر بصیرت این مردم در زمان حادثه ی کربلا و سقیفه نیز وجود داشت هرگز حقیقت حسین (ع) و علی (ع)به مسلخ نمی رفتند.در واقع اگر مردم کوفه نیز مانند 9 دی وارد عرصه می شدند هرگز چنین رویدادهای صورت نمی گرفت.

وی  خاطرنشان کرد:در نظام اسلامی راه ارتباط امت و امامت فقط خواص نیستند و شاهراه اعتقادی است که مسیر اصلی ارتباط امت با امامت است. 

این چنین است که هر مسئولی به مطالبات رهبری که همان مطابات مردم مانند رفع مشکلات اساسی اقتصادی و ایستادگی بر مسیر آرمانهای اسلامی و انقلابی تحقق بخشد محبوبتر خواهد بود.

هرکس به رهبری و آرمانهای این ملت نزدیکتر باشد به ملاک و معیار شهدا نزدیکتر است.

 مجتبی ذوالنور ؛
 

دیدگاه شما