وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 15:23   |   کد مطلب: 9867
نماینده همدان در مجلس در گفت و گو با نافع:
ایران از حاکمیت آرژانتین بر جزایر مالویناس حمایت می کند
ایران از حاکمیت آرژانتین بر جزایر مالویناس حمایت می کند
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع رییس جمهور آرژانتینن در سازمان ملل، حمایت ایران از موضع این کشور در خصوص جزایر اختلافی با انگلستان را یادآور شده و روی آن تاکید کرد.

ابراهیم کارخانه ای در گفت و گو با خبرنگار نافع، مواضع رییس جمهور آرژانتین در حمایت از ایران در سازمان ملل را یادآور شده و گفت: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران نیز از مواضع این دولت درخصوص جزایر مالویناس حمایت می کند.
کارخانه ای با اشاره به مواضع رییس جمهوری آرژانتین در سازمان ملل، این نوع اظهارات را باعث حمایت کشومان از مواضع این کشور در خصوص جزایر اختلافی با انگلیس عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که مواضع بر حق کشورمان بر همگان روشن شده و بر طرفداران نظام در عرصه بین الملل افزوده شده است.
جزایر 'مالویناس' از جزایر اختلافی بین انگلیس و آرژانتین است و دعوا بر سر مالکیت بر این جزایر سالیان سال ادامه داشته است.
کارخانه ای، با تمجید از مواضع رییس جمهور آرژانتین در سازمان ملل، گفت: این مواضع نشان دهنده حقانیت ایران و ایده های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه های متعدد است و حتی آمریکای جنوبی نیز با این مواضع همراه شده است.
وی در پایان از این که کشورهای متعدد از مواضع دوگانه غرب، رفته رفته آگاه می شوند، ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاه شما