وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 10:02   |   کد مطلب: 9885
مأموریت بسیج سازندگی همدان برای بازسازی غزه
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از آمادگی این سازمان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده و اماکن عمومی در غزه خبر داد.

به گزارش نافع، شهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: محرومیت‌زدایی و بازسازی مناطق محروم از وظایف این سازمان بوده و بر این اساس، مأموریت بازسازی اماکن عمومی نظیر مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس در غزه به آن واگذار شده است.
وی، همکاری و تعامل دو نهاد بسیج سازندگی و کمیته امداد را بسیارخوب عنوان کرد و اظهارداشت: کمیته امداد قشرهای محروم را به ما معرفی کرده و سپس در قالب اردوهای جهادی، اقدام به بازسازی یا بهسازی منزل مسکونی افراد زیرپوشش و نیازمند می‌کند.
صادقی با اشاره به استقرار هزار پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان اعلام کرد: این پایگاه‌ها امروز در گلزارهای شهدا، پایگاه‌های بسیج کمیته امداد و میادین اصلی شهرها دایر است و فردا نیز در میعادگاه‌های برگزاری نمازجمعه پذیرای خیراندیشان و نیکوکاران خواهد بود.
وی بیان کرد: پس از این تاریخ نیز مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 5555 نزد بانک ملی، 50005 کمیته امداد استان همدان یا شماره حساب 1861421622451نزد بانک انصار واریز کنند.
صادقی با بیان اینکه کمک به محرومان از وظایف هر مسلمان است، خاطرنشان کرد: همه باید برای بازسازی مناطق آسب‌دیده در غزه دست به دست هم بدهیم.
وی اظهارداشت: بنابر اعلام کمیته امداد مردم همدان در ماه مبارک رمضان، یک میلیارد ریال به مردم مظلوم فلسطین کمک کرده‌اند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما