وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 11:15   |   کد مطلب: 11870
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان همدان به مناسبت ۹ دی:
حماسه بزرگ 9 دی خروش عاشورایی ملت ایران بر ضد دشمنان انقلاب اسلامی بود
حماسه بزرگ 9 دی خروش عاشورایی ملت ایران بر ضد دشمنان انقلاب اسلامی بود
سازمان بسیج فرهنگیان همدان به مناسبت روز ۹ دی و گرامیداشت این روز بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نافع  به نقل از زنگ اول، متن این بیانیه بدین شرح است: "

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.(حضرت  امام خامنه ای)

حماسه بزرگ 9 دی خروش عاشورایی ملت ایران علیه دشمنان انقلاب اسلامی بود که در مدت بیش از هفت ماه با نقش آفرینی  توسط عناصر فتنه گر رقم خورد واین حرکت  گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را دوباره احیاء نمود و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ماندگارشد".

بدون شک تحقق این حماسه عظیم همانند برگهای زرین 36 ساله ی مقاومت این ملت در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مدیون دو عنصر مهم و تاثیرگذار رهبری مدبرانه و حضور آگاهانه و موقعیت شناس مردم انقلابی ایران است.

تجلی ایمان ، اراده الهی و بصیرت در این حماسه چنان بود که حتی تحلیل گران خارجی را به این اعتراف واداشت که پس از راهپیمایی های اوایل انقلاب هیچ اجتماعی به بزرگی  9دی در ایران برگزار نشده است.

حماسه 9 دی همانند اصل انقلاب اسلامی ریشه در نهضت  عاشورای حسینی سال 61هجری قمری داشت و همچنانکه قیام امام خمینی (ره)با الهام از این حماسه آغازشد و ادامه یافت در فتنه  سال 1388 درپی شکسته شدن  حرمت عزای سیدالشهدا(علیه السلام)  غیرت حسینی  این ملت به جوش و خروش درآمد و طومار   فتنه گران را درهم پیچید.

ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی  در روز9 دی با الهام از مکتب  عاشورا  ولبیک به ندای هیهات من الذله مولای خویش  وفاداری  خود به انقلاب، رهبری  و ارزشهای اسلامی را اثبات نمودند.

اینک در سالگرد یوم ا... 9 دی ما فرهنگیان بسیجی اعلام می داریم:

1- با رهبر و مقتدای فرزانه خود حضرت امام خامنه ای عهد و میثاقی دوباره می بندیم و با رصد توطئه های دشمنان دیرینه  آماده انجام وظیفه خواهیم بود.

2-فتنه گران و اعوان و انصارشان بدانند این ملت خیانتها و ظلم عظیم آنها به انقلاب ،ولایت و  شهداء  را فراموش نخواهند کرد.

3-افرادی که  مغرضانه و یا از روی نادانی به هربهانه ای دنبال تطهیر فتنه گران خائن باشند بدانند که خوابشان تعبیرنخواهدشد.

4-در پایان ضمن دعوت دلسوزان انقلاب به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه ،  به سران فتنه اعلام می نماییم رفتار کریمانه انقلاب اسلامی  با آنها را با تـوبـه و عـذرخواهی از ملت پاسخ داده و به آغوش ملت برگردند درغیر اینصورت بدانند که جایی دراین انـقـلاب نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما