وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 06:36   |   کد مطلب: 43151
در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان انجام شد:
اهدای نشان سرو به خانواده دارای ۲ شهید در نهاوند
با حضور مسئولان استانی و محلی و در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان نشان سرو به خانواده دارای ۲ شهید از شهر گیان نهاوند اهدا شد.

به گزارش نافع، در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و با حضور فرماندار و مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهیدان عباس و محمدرضا کیانی دیدار و گفت‌وگو شد.

در این دیدار نشان سرو به خانواده این دو شهید والامقام شهر گیان اهدا شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند درر این دیدار گفت: شهدا از همه هستی خود درراه انقلاب گذشتند و خانواده این عزیزان موردتکریم همه هستند.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توفیقی برای همه مسئولان است و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

فرماندار نهاوند افزود: امروز وظیفه ما خدمت به مردم و حرکت در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و اعتلای نظام اسلامی است که خواست و توصیه همه شهدا است.

احمدوند ادامه داد: در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، برنامه‌های زیادی در سطح شهرستان در حال اجرا است که سرکشی و قدردانی از مقام شهدا ازجمله این برنامه‌ها است.

وی بیان داشت: وظیفه همه مسئولان شهرستان نهاوند اجرای برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در شهرستان است.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: این شهرستان ۸۵۰ شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و صدها رزمنده و ایثارگر این شهرستان در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

وی در پایان بابیان اینکه با خانواده همه شهدای شهرستان دیدار خواهد شد، گفت: اهدای نشان سرو به این خانواده‌ها در راستای تجلیل از مقاومت و ایستادگی این عزیزان است.

در ادامه این مراسم نشان سرو توسط مسئولان به خانواده گران‌قدر شهدا تقدیم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما