وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 20:26   |   کد مطلب: 10315
بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان بمناسبت حماسه 30 مهر
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک اعلام کردند: قیام 30 مهر مقدمه ای برای اعتراض دانش آموزان به رژیم طاغوت در کشور شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری همدان آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' و 'محمد ناصر نیکبخت' در پیام مشترک خود افزودند: قیام 30 مهر که پس از آتش سوزی مسجد جامع کرمان و بی احترامی به دانش آموزان دختر مدرسه 'پروین اعتصامی' همدان آغاز شد و شهادت سه نفر از مبارزین آگاه و شجاع را به دنبال داشت، خود مقدمه ای برای اعتراض دانش آموزان در روزهای بعد به رژیم طاغوت در شهر های دیگر استان و کشور ، مانند قیام 5 آبان کبودراهنگ و 13 آبان سال 57 تهران، شد.

این بیانیه مشترک می افزاید: در آستانه ماه محرم الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر یاد سازندگان حماسه 30 مهر و شهدای انقلاب اسلامی ایران که الگوی آنها سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبداله الحسین بود را گرامی می داریم.

امام جمعه و استاندار همدان ابراز امیدواری کردند : با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 30 مهر همدان و تاکید بر ولایت پذیری و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهمترین اصول زندگی معنوی، دانش آموزان آینده، رهروان خوبی برای حماسه سازان سی ام مهر ماه 57 همدان و شهدای گرانقدر این حماسه باشند.

معصومیت و بصیرت بالای دانش آموزان همدان در سال 57 موجب شد که قیام 30 مهر به یک حماسه ماندگار تبدیل شود.

دیدگاه شما