وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 آبان 1393 ساعت 12:16   |   کد مطلب: 10574
محدوديت هاي ترافيکي ايام عاشورا و تاسوعاي حسيني در همدان
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان محدوديت هاي ترافيکي ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني و روز سوم را اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين طلايي" با تسليت فرا رسيدن ايام عزاداري حسيني به هم استاني ها و آرزوي قبولي عزاداري ها، با صدور اطلاعيه اي از اجراي محدوديت هاي ترافيکي ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني به منظور تامين امنيت ترافيکي و روانسازي عبور و مرور خبر داد.

وي محدوديت هاي ترافيکي اين ايام را در سطح شهر همدان به شرح ذيل اعلام کرد:

در روز تاسوعاي حسيني

از ساعت 9 صبح به بعد و بعد از ورود هياتهاي عزاداري به خيابانهاي شش گانه محدوديت تردد براي كليه وسايل نقليه ( خودرو و موتورسيكلت ) در رينگ اول شهر همدان به اجرا خواهد درآمد و به منظور سهولت در رفت آمد همشهريان تا حد امكان از ايجاد محدوديت در رينگ هاي دوم و سوم جلوگيري بعمل مي آيد وليكن در صورت ورود هياتهاي عزاداري به خيابانهاي ديگر غير از شش خيابان اصلي نيز محدوديتهاي مقطعي ايجاد مي گردد .

در روز عاشوراي حسيني

1- ممنوعيت تردد کليه خودروها اعم از شخصي وعمومي از خيابانهاي ششگانه به سمت ميدان امام (ره) از ساعت 0800 تا پايان مراسم وعبور دستجات.

2- ممنوعيت تردد کليه خودروها از سمت ميدان فردوسي ، ميدان آرامگاه،ميدان شريعتي،ميدان فلسطين،ميدان عين القضاه ،ميدان شهدا ، سه راهي انبار نفت به سمت محدوده مرکزي وميدان امام(ره) از ساعت 0800 ممنوع مي باشد.

3- محدوديت هاي موقت در ميدان سپاه،ميدان باباطاهر،تقاطع جانبازان، ميدان امام حسين، ميدان جهاد در زمان عبور دستجات عزاداري اجراي مي شود.رييس پليس راهنمايي و رانندگي از هم استاني هاي عزيز در خواست کرد :

- از پارک خودرو در مسير خيابان هاي ششگانه و ميدان امام،ميدان امام زاده عبدالله،ميدان شريعتي،ميدان فردوسي،ميدان مفتح وميدان آرامگاه بوعلي خودداري نمائيد بديهي است در صورت پارک ، خودرو توسط پليس با جرثقيل جابجا خواهد شد.

- به منظورتامين امنيت ترافيکي وجلوگيري از راه بندان در مسير دستجات عزاداري توصيه مي شود از آوردن خودرو شخصي وتجمع در ميادين ومسير هاي عزاداري جدا" خودداري نمايند.

- از تردد موتورسيکلت در مسير دستجات وبخصوص داخل دستجات جلوگيري وبرابر مقررات برخورد خواهد شد .

اين مقام مسوول اضافه کرد: در تمامي شهرستان هاي استان در مسير دستجات عزاداري محدوديت ترافيکي اجرا و از تردد و پارک خودروها جلوگيري بعمل خواهد آمد.

وي در ادامه از محدوديت هاي روز سوم عاشوراي حسيني خبر داد و افزود:

محدوديتهاي ترافيكي هسته مركزي همانند روزهاي تاسوعا و عاشورا ي حسيني انجام خواهد شد و به محض ورود هياتها به هسته مركزي و خيابانهاي ديگر محدوديتهاي مقطي انجام خواهد گرفت

رييس پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي استان همدان در پايان اظهار داشت: با توجه به اينكه پليس راهنمايي ورانندگي مسئوليت تسهيل در عبور ومرور وتامين امنيت ترافيکي را بعهده دارد لذا از شهروندان عزيز تقاضا منديم ما را در انجام اين مسئوليت ياري نموده وهمکاري لازم را با عوامل راهنمايي و رانندگي مستقر در شهرها داشته باشند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما