وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 21:14   |   کد مطلب: 15532
معاون هماهنگ کننده انتظامي استان همدان خبرداد:
کشف محموله 650 ميليوني قاچاق زير بار کاه
معاون هماهنگ کننده انتظامي استان همدان از کشف يک محموله قاچاق به ارزش 650 ميليون ريال در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ فرامرز به گذر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان همدان در پي كسب خبري مبني بر اين كه قاچاقچيان كالا قصد دارند توسط يك دستگاه خودروي نيسان وانت كالاهاي قاچاق را از استان هاي غربي كشور با عبور از محورهاي مواصلاتي استان همدان به سمت استان هاي مركزي كشور قاچاق کنند، رسيدگي به اين موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: در اين خصوص با كنترل محسوس و نامحسوس محورهاي مواصلاتي منتهي به استان و موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي خودروي موصوف كه از سمت كرمانشاه به همدان در حال حركت بود و در محور صالح آباد به غار عليصدر تردد مي كرد، توسط ماموران مشاهده و متوقف شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان همدان تصريح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي به عمل آمده از آن متوجه شدند مقاديري پارچه و البسه در زير بار گوني هاي بزرگ كاه به صورت ماهرانه اي جاساز شده است که خودروي حامل كالاهاي خارجي جاساز شده به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز منتقل شد.

به گذر با اشاره به دستگيري راننده اين خودرو عنوان کرد: پس از تخليه بار اين خودرو، 111 طاقه پارچه و يک هزار و 40 ثوب انواع البسه با ارزش تقريبي 650 ميليون ريال كشف شد.

دستگيري 23 نفر معتاد و كشف 180 گرم ترياك در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از شناسائي و دستگيري تعداد 23 نفر معتاد و كشف 180 گرم مواد مخدر ترياك توسط پليس ملاير خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر، گفت : در راستاي پاسخ به مطالبات عموم مردم در جهت جمع آوري و برخورد قانوني با معتادان متجاهر اين موضوع در دستور كار پليس ملاير قرار گرفت .

اين مقام مسئول در ادامه افزود: در همين راستا طي انجام طرح جمع آوري معتادان تابلو و پرخطر در نقاط آلوده و از قبل مشخص شده ، تعداد 23 نفر معتاد دستگير و از اين تعداد 15 نفر آن به مركز بازپروري و كمپ ماده ي 16 در شهرستان همدان منتقل شدند.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" اظهار داشت: در همين راستا نيز مقدار 180 گرم ترياك و 2 گرم هروئين نيز كشف و تعداد سه نفر توزيع كننده ي مواد مخدر دستگير شد كه ضمن تشكيل پرونده ي قضائي مراتب تحت پيگرد قانوني قرار گرفت .

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما