وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 10:48   |   کد مطلب: 10807
نباید سرمایه گذاران را با سخت گیری فرار داد
عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید براینکه نباید سرمایه گذار را با سختگیری ها فراری داد، اظهار کرد: مسولین و مدیران ذیربط باید با این هدف از فرصت سوزی بپرهیزند.

به گزارش نافع، به نقل از روابط عمومی شورای شهر؛ رضا میرزایی ضمن حمایت از مواضع به حق و قاطع استاندار در بخش سرمایه گذاری افزود: باید رفتار و نگرش در مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری در همدان تغییر کند چرا که اگر سرمایه گذار رغبتی برای حضور و فعالیت در همدان نداشته باشد معضل بیکاری رفع نشده و توسعه و آبادانی نیز اتفاق نمی افتد.

وی با انتقاد از اینکه متاسفانه عده ای تنگ نظر و بدبین باعث دلسردی سرمایه گذاران در همدان می شوند و به جای حمایت دنبال مسائل حاشیه ای هستند، اضافه کرد: لازم است با حمایت از سرمایه گذار و حذف قوانین دست و پاگیر زمینه حضور بخش خصوصی را بویژه برای سرمایه گذاران بومی فراهم کرد.

میرزایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: نامگذاری این موضوع در طی هفت سال پیاپی توسط معظم اله نشان از حساسیت و اهمیت موضوع دارد چراکه بخش اقتصادی مهمترین مشکل کشور و نیز همدان است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان بر آسیب شناسی عدم استقبال سرمایه گذاران برای فعالیت در همدان تاکید کرد و گفت: همدان علی رغم وجود ظرفیت های فراوان در بخشهای مختلف سرمایه گذاری متاسفانه هنوز مغفول واقع شده است.

رضا میرزایی همچنین با اشاره به تاکید استاندار همدان در خصوص حمایت از سرمایه گذاران، افزود: شورا و شهرداری از سرمایه گذارانی که در راستای توسعه و آبادانی و رفع بیکاری شهر وارد شوند استقبال می کند.

این مسئول، مشارکت و حضور پررنگ سرمایه گذار را عامل رونق اقتصادی در استان و نیز همدان دانست و گفت: خروج همدان از شرایط ضعیف اقتصادی و کاهش بیکاری جوانان منوط به استقبال مسولین از بخش خصوصی است و تا زمانی که سرمایه گذاری در همدان رخ ندهد علاوه بر اینکه مشکلات و دغدغه های مردم همچنان باقی مانده بلکه بر معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان نیز افزوده می شود.

وی با بیان اینکه مسایل کوچک در امر سرمایه گذاری در همدان بزرگنمایی شده و این امر باعث فرار سرمایه گذار و حتی سرمایه از استان هم شده است، افزود: چرا که سرمایه گذاران بومی بجای همدان در دیگر استانهای کشور سرمایه گذاری می کنند و رفع این مشکل برداشتن تشریفات اضافی ادارات در صدور مجوز است.

میرزایی در پایان تاکید کرد: جذب سرمایه گذار و تحول اقتصادی استان نیازمند همت و تلاش تمامی مسولین و شهروندان است که انتظار می رود با رویه جدیدی که در استان بوجود آمده بزودی شاهد حضور پررنگ سرمایه گذاران در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما